sjove "musikklip"
Fra : KO

Dato : 02-01-01 09:20

nogle som kan anbefale sjove cd'er, så som f.eks. Hvad Snakker Du Om og
Humleridderne? Også engelske.

Gerne steder på nettet, hvor disse "grinebidere" kan hentes

Fra : Keld Petersen

Dato : 02-01-01 11:48

Den store legende i min samling må vist være Monty Pythons dobbelt-CD, "The
Final Rip Off"... den er hysterisk sjov.
Og så er der naturligvis gramsespektrum-CD'en...

Fra : Nikolaj Borg

Dato : 02-01-01 13:11

"KO" <kim.olsen@email.dk> wrote in message
> nogle som kan anbefale sjove cd'er, så som f.eks. Hvad Snakker Du Om og
> Humleridderne? Også engelske.
>
> Gerne steder på nettet, hvor disse "grinebidere" kan hentes

Three dead trolls in a baggie har lavet nogle ganske underholdende ting.
http://artists.mp3s.com/artists/37/three_dead_trolls_in_a_bag.html

/Nikolaj

Fra : Jacob Skaaning

Dato : 02-01-01 15:09

"Nikolaj Borg" <nikol@jborg.dk> wrote in message

> "KO" <kim.olsen@email.dk> wrote in message

> Three dead trolls in a baggie har lavet nogle ganske underholdende ting.
> http://artists.mp3s.com/artists/37/three_dead_trolls_in_a_bag.html

Helt klart! Jeg kan især anbefale 'Dublin Lullaby' - det er sgu et sjovt
nummer...

Jacob

Fra : Uffe Holst

Dato : 02-01-01 14:11

In an article of 2 Jan 2001 KO wrote:

> nogle som kan anbefale sjove cd'er, så som f.eks. Hvad Snakker Du Om og
> Humleridderne? Også engelske.
>
> Gerne steder på nettet, hvor disse "grinebidere" kan hentes

Roben og Knud er klart noget af det bedre i øjeblikket. Tag et kig på
http://www.robenogknud.dk

--
Uffe Holst

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 03-01-01 01:02

"KO" <kim.olsen@email.dk> skrev:
> nogle som kan anbefale sjove cd'er, så som f.eks. Hvad Snakker Du Om og
> Humleridderne? Også engelske.

Prøv Weird Al Yancovic.

--
Cya
Mark

Fra : Anders Houmark

Dato : 03-01-01 05:31

KO skrev i meddelelsen <92s326$131q$1@news.cybercity.dk>...
>nogle som kan anbefale sjove cd'er, så som f.eks. Hvad Snakker Du Om og
>Humleridderne? Også engelske.
>
>Gerne steder på nettet, hvor disse "grinebidere" kan hentes

I har glemt dinglebærende.. anderledes, men jeg har grinet min røv i laser
over dem :)
www.dingle.dk kan de fleste af deres ting hentes

--
Mvh Anders Houmark

Fra : Don G.

Dato : 03-01-01 14:55

"KO" <kim.olsen@email.dk> skrev i en meddelelse
> nogle som kan anbefale sjove cd'er, så som f.eks. Hvad Snakker Du Om og
> Humleridderne? Også engelske.
> Gerne steder på nettet, hvor disse "grinebidere" kan hentes

Tjaaa, mine par links er lidt mere ovre i Tæskeholdet-genren, men du får dem
alligevel:
http://www.anr.dk/farligfredag/index.html
http://www.dr.dk/u/banjo/guf.htm (mine personlige favoritter er smølferne)

Mvh. Don G.
www.don-g.dk

Fra : Michael Andersen - M~

Dato : 17-02-01 23:30

> nogle som kan anbefale sjove cd'er, så som f.eks. Hvad Snakker Du Om og
> Humleridderne? Også engelske.
>
> Gerne steder på nettet, hvor disse "grinebidere" kan hentes

Ikke at forglemme De Nattergale og John & Aage.

Michael