Problemer med PC.
Fra : Hans Pedersen

Dato : 29-12-01 16:28

Goddag jeg håber det er det rette sted at komme på besøg, er der nogle der
kan hjælpe mig på en let og
forstålig måde med mine problemer.
1. Når jeg skal slukke for min PC. går der et godt stykke tid, før der så
popper et vindue op som hedder,
WIN 95 RPC WMGS WINDOW. Der står så at programmet ikke svarer, og så har jeg
tre muligheder,
VENT 20 SEK. eller AFSLUT JOB eller ANNULLER
2. Ligeledes når jeg vil lave om på noget på min skærm, uden at værer på
nettet, og kalder det aktuelle vindue frem,
er den meget lang tid om at udfører det jeg ber den om.
3.Sidst men ikke mindst bliver denne PC. smidt af nettet tit og ofte, hvor
jeg så må genstarte for at komme på igen.
det skal siges at vi har BREDBÅND med fast opkobling 24 timer i døgnet, og
der er 2 PC. forbundet med en hub.
Denne PC. kører med WIN. 98. Den anden kører med WIN ME. Og der er ikke
nogle problemer med den og begge har OE 6,0

Det var en ordentlig omgang, men jeg vil værer meget taknemmelig hvis der er
nogle der kan hjælpe mig med disse problemer jeg har.
Jeg hører gerne både på min egen Mail som er Swan@b2mail.dk eller i kan
lægge den ud i gruppen.

På forhånd mange tak
Hans Hvidovre

Fra : Knud Berggreen

Dato : 29-12-01 18:32

In <BhlX7.679$461.2561@news2.bredband.com>, on 12/29/2001
at 04:27 PM, "Hans Pedersen" <swan@b2mail.dk> said:

>Goddag jeg håber det er det rette sted at komme på besøg, er der nogle
>der kan hjælpe mig på en let og forstålig måde med mine problemer.

Hej Hans!

Du har ikke ramt den rette gruppe. Dit spørgsmål er tydeligt rettet mod
Microsoft Windows men denne gruppe er for det konkurrerende operativsystem
med navnet OS/2 som er udviklet af IBM. Jeg tror at den rette gruppe vil
være dk.edb.system.ms-windows

Hilsen/Regards
Knud

Member of Team OS/2 Denmark

--
Scandinavian OS/2 Shareware Registration: http://www.berggreen.dk/
Team OS/2 Danmark: Links, tips, tilmelding på http://www.teamos2.dk/

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 29-12-01 19:49

"Hans Pedersen" <swan@b2mail.dk> wrote in message
> [...]

er
> nogle der kan hjælpe mig med disse problemer jeg har.

Ja, jeg kan godt se at det er et problem. Hvis du vil være sikker på at
slippe for lignende problemer for eftertiden, så skal du installere OS/2 på
maskinen istedet.

Ellers bør du nok følge Knud Berggreen's råd...

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen