musik i coca cola reklame ??
Fra : Jesper Kristensen

Dato : 01-01-01 18:55

Hej NG

Er der nogen der kender bandet bag musikken i den nye Coca Cola reklame ???

Hilsen Jesper

Fra : Janner

Dato : 01-01-01 19:26

Tænker du på den rock agtige jule sang ?

jeg fandt den efter meget søgning som mp3 men der er ingen oplysninger om
gruppen Kan poste den i dk binaer hvis det skal være.

Hygge

Janner

Fra : Crazy Bunny

Dato : 01-01-01 20:10

det skulle det!!!!

Fra : LaPPe

Dato : 01-01-01 22:02

Irving Belin - White christmas

Er sjælden, men kan dog findes med N*pster...

Fra : LaPPe

Dato : 01-01-01 22:09

Ooops, glem det!

Jeg var lidt for hurtig ude, hvade fået den tilsend, men viste sig at være
HELT forkert....

Undskyld

Fra : Henrik Johansen

Dato : 04-01-01 17:11