2 ting
Fra : FreaK

Dato : 29-12-01 14:36

1: Nogen der ved hvad titelsangen til MTV's "Jackass" hedder?

2: Er det muligt at konvertere .MOD til .Mp3 ? Hvis ja, hvordan?

- FreaK

Fra : Jacob

Dato : 29-12-01 15:06

"FreaK" <freak88@oncable.dk> skrev i en meddelelse
> 1: Nogen der ved hvad titelsangen til MTV's "Jackass" hedder?
>
> 2: Er det muligt at konvertere .MOD til .Mp3 ? Hvis ja, hvordan?
>
> - FreaK

Jeg er ikke sikker, men jeg tror det er et Linkin Park nummer...eller er det
Tom Green Show der bruger den?

---Jacob---

Fra : Robert Eriksen

Dato : 29-12-01 23:56

Jacob wrote:

> "FreaK" <freak88@oncable.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg er ikke sikker, men jeg tror det er et Linkin Park nummer...eller er det
> Tom Green Show der bruger den?

Sidst jeg så en Tom Green reklame var det Papa Roach - Last Resort der blev
brugt som musik.

/Robert

Fra : nikolaj borg

Dato : 29-12-01 15:11

"FreaK" <freak88@oncable.dk> wrote in message
> 2: Er det muligt at konvertere .MOD til .Mp3 ? Hvis ja, hvordan?

Hvis det ikke lykkes dig på anden måde kan du vel få din player til at
konvertere filen til wave-format og så mp3'e wave-filen. Sonique kan
ihvertfald både afspille mod-filer og lave .wav-output. Jeg formoder, at det
samme gælder for WinAMP.

Mvh

Nikolaj

Fra : FreaK

Dato : 29-12-01 19:59

"nikolaj borg" <nSiPkAoMl@jborg.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> konvertere filen til wave-format og så mp3'e wave-filen. Sonique kan
> ihvertfald både afspille mod-filer og lave .wav-output. Jeg formoder, at
Winamp: Hvordan?

- FreaK

Fra : Martin Petersen

Dato : 29-12-01 23:24

> det
> Winamp: Hvordan?

Vælg "Nullsoft Disk Writer" som output.... Tryk "configure" for at vælge den
mappe den skal smide wav filerne i..

Det er på samme måde med mp3.

- Martin

Fra : FreaK

Dato : 30-12-01 00:06

> Vælg "Nullsoft Disk Writer" som output.... Tryk "configure" for at vælge
den
> mappe den skal smide wav filerne i..
>
> Det er på samme måde med mp3.
>
> - Martin

Hmmm...
Det skete der desværre ikke meget ved.
Kan du ikke give mig en trin-for-trin vejledning til hvordan?

- FreaK

Fra : Kasper Aae

Dato : 30-12-01 13:19

On Sun, 30 Dec 2001 00:06:17 +0100, "FreaK" <freak88@oncable.dk>
wrote:

>Hmmm...
>Det skete der desværre ikke meget ved.
>Kan du ikke give mig en trin-for-trin vejledning til hvordan?

Husk at trykke på play.

--
Kasper Aae

E-mail: rbb at rocketmail.com