Browser
stl_s 3840
arlet 2470
Gennemsigtig IE6.
Fra : Madsen

Dato : 29-12-01 13:27

Hej,

Godt nok kører IE 6 klippestabilt her hos mig på WinXP, men der
er en enkelt ting som irritererer mig, og det er at selve program-
baggrunden er gennemsigtig indtil siden er hentet. Jeg kan huske
at det begyndte sådan fra og med version 5.5. På IE 5.01 havde
jeg ikke problemet.
Hvis jeg f.eks. er inde på en tilfældig side og klikker på et link, så
popper der jo et nyt browservindue op hvor den nye side skal hentes,
men den side der popper op er gennemsigtig så vinduet nedenunder
kan ses igennem.

Jeg ved det måske lyder lidt for underligt, så jeg har taget et scre-
enshot som I kan se her: <http://www.wol.dk/~hijklm/winxp/ie6/>
Det "sjove" er at hvis jeg flytter det nye vindue, så følger indholdet
fra det gamle med indtil siden er hentet, så gennemsigtig kan man
vel ikke kalde det, og dog. Noget tyder på at den lige tager et kig
på det som ligger under vinduet og det bliver så indsat i browser-
vinduet indtil den nye side er hentet, hvis I forstår hvad jeg mener.
På ovenstående link kan I se hvordan det nye vindue har taget det
underliggende vindue med og en blå stribe i højre side som stammer
fra farven på skrivebordet. Hvis jeg flytter det øverste vindue, så
følger disse ting med vinduet.

Kan man ikke få IE til at lave et hvidt vindue indtil siden er hentet?

Madsen.

Fra : Fischer & Døssing

Dato : 30-12-01 14:32

> Kan man ikke få IE til at lave et hvidt vindue indtil siden er hentet?

Aha, dvs. det er en feature i IE.
Jeg troede at det var min cpu+gfx der var langsom

--
Peter Thomas Fischer
peter@fischer.as / http://www.fischer.as

Fra : Madsen

Dato : 30-12-01 15:22

"Fischer & Døssing" <peter@REMOVE_THISfischer.ms> skrev:

> Aha, dvs. det er en feature i IE.

En rådden "feature" efter min mening.

> Jeg troede at det var min cpu+gfx der var langsom

Hvem ved, men rart at vide at jeg ikke er den eneste som
oplever det fænomen. :)

Madsen.

Fra : Gevaldi

Dato : 30-12-01 16:53

"Madsen" <nospam@madsen.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse news:a0n7tq$2ak$1@tux.netsite.dk...

> En rådden "feature" efter min mening.

M$ is looking right through you, and
i guess they wonder who the h... is
that clown

/Gevaldi

Fra : Madsen

Dato : 30-12-01 22:11

"Gevaldi" <dynamolygte@SPAMhotmail.com> skrev:

> M$ is looking right through you, and
> i guess they wonder who the h... is
> that clown

Tja...

Madsen.

Fra : ha

Dato : 30-12-01 15:35

> Aha, dvs. det er en feature i IE.
> Jeg troede at det var min cpu+gfx der var langsom

he he, osse her.

mv
hha