Jeg kan ikke komme på vores LAN?!
Fra : _dentro_

Dato : 29-12-01 13:16

Hjælp, jeg kan ikke komme på vores LAN??
http://www.eksperten.dk/spm/151674

_dentro_

Fra : jan@stevns.net

Dato : 29-12-01 14:31

"_dentro_" <kena@mail.dk> skrev :

>Hjælp, jeg kan ikke komme på vores LAN??

Hvad med at skrive dit spørgsmål direkte i gruppen ?
--
jan@stevns.net - www.stevns.net

Besøg Dk.Fritid.Bil's hjemmesider på http://www.stevns.net/dkfritidbil
(nu med nyt design........)

Fra : _dentro_

Dato : 29-12-01 15:59

<jan@stevns.net> skrev i en meddelelse

> Hvad med at skrive dit spørgsmål direkte i gruppen ?

Jo, det kunne jeg også, men jeg tænkte at i stedet for at skulle
skrive flere tusinde ord, var det nemmere at i bare læste på linket.
Desuden så kunne i også spare at spørge om de spørgsmål, som allerede
ER stillet på linket. Og ydermere kunne i måske også bruge hinandens
information til noget.

_dentro_

Fra : Lasse Rønlev

Dato : 29-12-01 17:49

Har du hørt om CTRL+A derefter CTRL+C og derefter CTRL+V?

--
_/) Lasse Rønlev (\_
´`´`´`´`´`´`´`´`´`´`´`´`´`´`´`´`´`´`´`´`´`´`´`´`´`

Fra : jan@stevns.net

Dato : 29-12-01 19:16

"_dentro_" <kena@mail.dk> skrev :

>Jo, det kunne jeg også, men jeg tænkte at i stedet for at skulle
>skrive flere tusinde ord, var det nemmere at i bare læste på linket.

Du har ikke helt fanget ideen bag usenettet ?

Fra : Jørgen Elmer

Dato : 29-12-01 14:44

_dentro_ wrote:

> Hjælp, jeg kan ikke komme på vores LAN??
> http://www.eksperten.dk/spm/151674
>
> _dentro_

Jamen, så ret fejlen / tjek dit gear.

Elmer

Fra : Kim Hansen

Dato : 29-12-01 18:50

Hvad har du af virus program???
For jeg har været ude for det samme med 2 maskiner med xp på og der var det
norton antivirus 2002 der lukkede helt for forbindelsen.
Og da jeg afinstallerede norton og genstartede så virkede det hele som det
skulle..

Mvh Gonzo.

Fra : _dentro_

Dato : 29-12-01 20:12

"Kim Hansen" <kim-cat@os.dk> skrev i en meddelelse

> Hvad har du af virus program???

Ikke noget :)

_dentro_

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 30-12-01 00:34

On Sat, 29 Dec 2001 13:15:41 +0100, "_dentro_" <kena@mail.dk>
wrote:

> Hjælp, jeg kan ikke komme på vores LAN??

Hvis du foretrækker at diskutere på eksperten.dk, så gør det.
<<plonk>>

-A
FAQ : http://www.net-faq.dk/