stirrer mig blind på fejlen
Fra : Thomas

Dato : 29-12-01 13:15

hejsa

jeg kan ikke få denne linie til at fungere

jeg vil have linket til at sende en mail med en allerede fastlagt body
sektion, også meget gerne en subjekt sektion men det har jeg heller ikke
kunne få til at virke ;O((

echo "<td><a href="mailto:\$data[3]\?body= echo Hej
$data[2]">$data[3]</a></td>";

jeg lærer lidt hver gang jeg henvender mig her

Thomas

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 29-12-01 13:24

"Thomas" <thomas@4701.dk> skrev i en meddelelse
> jeg vil have linket til at sende en mail med en allerede fastlagt body
> sektion, også meget gerne en subjekt sektion men det har jeg heller
ikke
> kunne få til at virke ;O((

Hvad med:
echo "<TD><A
HREF='mailto:".$data[3]."?body=".$indhold."&subject=".$emne."'>".$data[3

http://www.makr.dk/?javaspil - Underholdning for folket

Fra : Thomas

Dato : 29-12-01 16:31

Taaak skal du have