T9 Ordbog i T39 meget langsom ??
Fra : Allan Juul Larsen

Dato : 29-12-01 12:59

Hey Ho og godt nytår.

Jeg er den lykkelige ejer af en T39m, som egentlig funger fint.
Problemet er at jeg uden problemer kan skrive 3-4 ord hurtigere end den
smarte ordbog, resultatet er at den skriver færdig i sit eget tempo, dvs.
fortsætter i 15 sek. eller sådan. Skal jeg affinde mig med dette, opgradere
firmware eller købe en kælk og nyde vejret uden telefon ???

Allan

Fra : Crash Override

Dato : 29-12-01 23:30

"Allan Juul Larsen" <ajl@8-ball.dk> wrote in message
> [...]
opgradere
> firmware eller købe en kælk og nyde vejret uden telefon ???

Løsningen er helt klart at du køber dig en kælk med intelligent lader, og
udnytter de 15 sek.

Fra : Michael Jensen

Dato : 29-12-01 15:25

> [...]
opgradere
> firmware eller købe en kælk og nyde vejret uden telefon ???

Køb en kælk og nyd vejret, der er desværre intet at gøre ved det problem.
(endnu)

Fra : Peter Rongsted

Dato : 29-12-01 21:46

> [...]

>fortsætter i 15 sek. eller sådan. Skal jeg affinde mig med dette, opgradere
>firmware eller købe en kælk og nyde vejret uden telefon ???

Ericssons telefoner har ikke haft T9 særlig længe, og de har endnu ikke
fundet ud af at få det til at køre effektivt. Så du kan enten affinde
dig med hastigheden eller skifte til et andet mærke. Fx Nokias T9 virker
lynhurtigt i sammenligning med Ericssons. Jeg har ikke særlig stor
erfaring med andre mærker end Nokia og Ericsson, så jeg kan ikke udtale
mig om andre.

Peter