Sang fra film gammel "computerfilm"?????? ~
Fra : Tania Nielsen

Dato : 27-12-00 08:43

Hejsa

Engang i 70'erne eller 80'erne blev der vist en film, der handlede om en ung
mand (forfatter af en art så vidt jeg husker), der forelskede sig i sin
nabo, der spillede på et eller andet klassisk instrument. Det var noget med,
at han skrev om hende på sin computer (så vidt jeg husker en commodore, kan
huske den grønne lysende skærm) og computeren forelskede sig også i hende.
Computeren gjorde alt muligt for at få de to fra hinanden, men gav til sidst
op og ødelagde så vidt jeg husker sig selv, men det er jeg ikke helt sikker
på. Jeg vil SÅ gerne vide hvad filmen og titelsangen hed.. Så vidt jeg
husker er det den samme titel. Det er noget i retning af Electric Love, men
ordet Electric er ikke rigtigt, men betydningen er noget i den retning.
Nogen der kan hjælpe???? PLEASE!!!

Mange venlige nytårshilsner
Tania Nielsen

Fra : Brutalis

Dato : 31-12-00 10:48

Et vildt skud - Electric Dreams (skærmtrolden på dansk)
titelsangen hed Together in Electric Dreams og var med Giorgio Moroder &
Phil Oakey

--
Brutalis
Da Slammerman