jeg unlocker "Fjerner sinlåsen" nokia/eric~
Fra : Thomas Madsen

Dato : 29-12-01 09:49

Fra : Thomas Jari

Dato : 29-12-01 11:06

On 29 Dec 2001 08:48:52 GMT, telefonmanden@sol.dk (Thomas Madsen)
wrote:

>jeg unlocker "Fjerner sinlåsen" nokia/ericsson for kun 75 kr
>mvh Thomas

Hej Thomas

Hvorfor bliver du ved med at spamme??

Læs lige igen
http://usenet.dk/netikette/

FUT: dk.admin.netmisbrug

--
Mvh Thomas Jari
Den gamle øje-for-øje filosofi fører kun til, at alle til sidst bliver

Fra : søren poulsen

Dato : 29-12-01 14:49

"Thomas Madsen" <telefonmanden@sol.dk> skrev i en meddelelse
> jeg unlocker "Fjerner sinlåsen" nokia/ericsson for kun 75 kr
> mvh Thomas
> --
> Jeg unlocker alle Ericsson og alle Nokia'er for 75 kr ,
> bor i nr nebel /er i Randers Fredag,Lørdag samt
> Søndag..men ring på 5xxxxxxx> eller kik på .simlaasen.subnet.dk
> ----
1. dette er den forkerte gruppe til din reklame om unlock du kender jo godt
den rigtig gruppe hvorfor så ikke bare bruge den?
2.vi er mange der er ved at være trætte af dine massive reklame mails i dvs.
nyhedsgrupper kunne du ikke lige ligge en dæmper på dig selv?
Såsnart der er en der skriver ordet "unlock" er der også et svar fra dig
uanset om det er i den anden ende af landet om at det kan du klare men du er
måske landsdækkende?
godt nytår

søren poulsen
smeden32@mail.dk

Fra : Claus Rolsted

Dato : 29-12-01 16:03

"Thomas Madsen" <telefonmanden@sol.dk> skrev i en meddelelse
> jeg unlocker "Fjerner sinlåsen" nokia/ericsson for kun 75 kr
> mvh Thomas

*KLONK*

Claus Rolsted