"benjamin" <nospambgst@mail.dk> skrev i en meddelelse
> men, så var der en i gruppen som nævnte at Telia kunne være svære at
> slippe af med. Hvordan det? kan man ikke bare ringe efter et halvt år
> og sige det op? Hvad er problemet?
Som nævnt af de andre så er det rigtigt nok, at Telia ikke har det bedste ry
i mobilbranchen. Men efter min mening er de stadig langt bedre end Debitel.
Jeg havde ingen problemer med at opsige mit Wanna-save-abonnement hos Telia
og få udleveret oplåsekode, og det havde min kæreste heller ikke. For en
sikkerheds skyld så send opsigelsen skriftligt (dvs. med brev) i _god_ tid
(dvs. noget mere end en måned før).
Angående låsekoden så send en mail til CRMKUNDESERVICE@telia.dk når
bindingsperioden er udløbet (eller inden for få dage før). Ved begge vore to
abonnementer modtog vi mail tilbage med låsekode samt oplåsevejledning inden
for ganske få timer.
Og HUSK at opgive alle relevante informationer, når du skriver til Telia, så
der ikke kan opstå tvivl om noget (IMEI-nummer, mobiltelefonnummer, navn og
adresse, kontraktnummer (hvis du har et) og telefontype/model). Så er mine
erfaringer, at du får det du skriver efter....
Og hvis du skulle være uheldig ikke at modtage noget svar tilbage, så skriv
til reklamation@telia.dk . Det skulle efter sigende virke.
Godt nytår
Mvh
Claus Rolsted