Køb af film osv. ved ex. http://www.future~
Fra : Christian

Dato : 29-12-01 01:48

Ja, nu begynder jeg selv at lyde helt åndsvag, men jeg er alligevel ikke
helt sikker på at lave en account der, hvor jeg skal give mine kredit kort
oplysninger i medlem's info, synes det virker som om de bare kan bruge hvad
de vil på min konto ???
Også det med forud betaling ? De kan jo bare lade være med at sende
filmen(ene) når de har fået penge ?
Joakim skrev godt nok at banken skulle give pengenene tilbage hvis de ikke
sendte varen, men hvordan kan de holde øje med dette?
Gode/dårlige erfaringer med siden ønskes?
Nogle der ved hvor lang tid det tager før man kan have The Fast and the
furios?

Mvh Christian

Fra : Martin Møller

Dato : 29-12-01 12:08

"Christian" <dsl5013@vip.cybercity.dk> wrote in message

SNIP
[...], synes det virker som om de bare kan bruge hvad
> de vil på min konto ???

Det er ulovligt, og hvis de gjorde det, ville deres omdømme hurtigt falde
gevaldigt og forretningen ville sandsynligvis blive lukket af myndighederne.

> Også det med forud betaling ? De kan jo bare lade være med at sende
> filmen(ene) når de har fået penge ?

Ja, men læs hvad jeg skriver ovenover. Du kan ikke drive en forrentning på
denne måde, hvis du bevidst "bare" lader være med at sende varerne.

> Gode/dårlige erfaringer med siden ønskes?

Jeg har kun haft gode.

> Nogle der ved hvor lang tid det tager før man kan have The Fast and the
> furios?

Nu er det jo efter jul, så leveringen kan godt ha´ faldet lidt igen.
Normalt, vil jeg sige ca. 3-4 dage. Men regn med op til en uge.

/Martin

Fra : Brauner & Kjeldsen

Dato : 29-12-01 18:53

> Gode/dårlige erfaringer med siden ønskes?
> Nogle der ved hvor lang tid det tager før man kan have The Fast and the
> furios?
Jeg har handlet omkring 5-10 gange hos dem, og har altid fået filmene. Har
højst ventet 1 måned, normalt 1-2 uger. Så jeg kan kun anbefale dem!!