Portofri DVD film ???
Fra : Christian

Dato : 29-12-01 00:53

Hejsa alle
Jeg må simpelthen eje "The Fast and the Furious" på DVD, og har set den på
www.r1dvd.dk til 249,- + porto ???
og til ca. 190,- på http://www.futureent.com
Så var det en kammerat sagde at det måske var porto frit, eller prisen var
inkl. porto på http://www.futureent.com
Så jeg vil gerne høre hvad i siger ?

Mvh Christian

Fra : Jakob Madsen

Dato : 29-12-01 00:53

> [...]
> og til ca. 190,- på http://www.futureent.com
> Så var det en kammerat sagde at det måske var porto frit, eller prisen var

Det er portofrit at handle hos future entertainment!

Hos r1dvd koster det hhv.

1-2 dvd'er 15 kr.
3-4 dvd'er 20 kr.
5-? dvd'er 30 kr.

--
mvh:// Jakob Madsen / http://zoidberg.dk

Fra : Christian

Dato : 29-12-01 01:10

Hej Jakob

> Det er portofrit at handle hos future entertainment!

Det vil sige at når jeg modtager pakken skal jeg kun betale de 190 kr eller
hvad det nu bliver ?

Kører de pr efterkrav eller forud betaling eller hvordan ?

Mvh Christian

Fra : Joakim Lauridsen

Dato : 29-12-01 01:21

"Christian" <dsl5013@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
eller
> hvad det nu bliver ?
>
> Kører de pr efterkrav eller forud betaling eller hvordan ?

Stort set alle steder du handler over nettet i udlandet foregår betaling med
kreditkort eller visa/dankort som forudbetaling. Du skal dog ikke være bange
for at blive snydt på den baggrund. Hvos du Ikke modtager varen, SKAL banken
refundere dine penge.

Joakim

Fra : Jens Thomsen

Dato : 29-12-01 11:15

> [...]
eller
> hvad det nu bliver ?
>
> Kører de pr efterkrav eller forud betaling eller hvordan ?

For nogle måneder siden betalte man først, når varen blev sendt, men i dag
betaler man forud med sit kreditkort.

MVH
Jens

Fra : //Overby

Dato : 29-12-01 01:44

> Hos r1dvd koster det hhv.
>
> 1-2 dvd'er 15 kr.
> 3-4 dvd'er 20 kr.
> 5-? dvd'er 30 kr.

Det var da underligt, især taget i betragtning at det første man læser på
siden er:

"GRATIS FORSENDELSE"

Daniel

Fra : Jakob Madsen

Dato : 29-12-01 01:49

Hmm... ja, egentlig, jeg snuppede bare dette fra deres FAQ:

Fragt
Fragten bliver beregnet automatisk.

1-2 dvd'er 15 kr.
3-4 dvd'er 20 kr.
5-? dvd'er 30 kr.

Priserne er pr. disk.

Vi har valgt ikke at inkludere prisen på fragt modsat mange andre
virksomheder, fordi vi ikke vil tjene på fragten og dermed holde priserne i
bund. Mange virksomheder lægger 10 - 15 kr. oveni indkøbsprisen +
fortjenesten og får dermed en salgspris inkl. fragt, dvs. selvom de skriver,
at der er gratis forsendelse, så er prisen inkl. forsendelse. F.eks. er
fragten for 1 film 15 kr. Køber man 2 film er fragten stadig 15 kr. dvs. 7,5
kr. pr. film. Med andre ord, fragten fordeler sig ud på de film man har
købt.

--
mvh:// Jakob Madsen / http://zoidberg.dk

Fra : katsen

Dato : 29-12-01 10:36

www.r1dvd.dk har gratis forsendelse i december måned - det er deres julegave
til os.
Ang. Fast and Furious kan den købes for 216,- og bliver leveret i næste uge.

Det står altsammen inde under "nyheder"

Fra : DB

Dato : 29-12-01 12:40

Der står i nyhederne hos www.r1dvd.dk at de sender gratis(julegave til os)