3com Office Connect (3C891)
Fra : Kim Hansen

Dato : 28-12-01 23:01

3com Office Connect (3C891)

Er der nogle der kender det lan modem ????

For jeg har et og jeg kan ikke sætte en ftp server op.
Den kommer og kun og fortæller mig min interne ipadresse og vil ikke gå ud
til lan modemet.
og lige meget hvad jeg har prøvet så vil den bare ikke...

Håber der en der kan hjælpe mig...

Mvh Gonzo.

Fra : Heine Jeppesen

Dato : 02-01-02 18:09

"Kim Hansen" <kim-cat@os.dk> wrote in message
> 3com Office Connect (3C891)
> For jeg har et og jeg kan ikke sætte en ftp server op.
> Den kommer og kun og fortæller mig min interne ipadresse og vil ikke gå ud
> til lan modemet.

Via WEB interfacet, under Service Providers, din ISP, skal du sætte en
Default Workstation nedest på siden.
Vælg den maskine der kører hoster FTP-serveren her og prøv så fra en ekstern
maskine, at connecte til din eksterne IP adresse.

Fra : Gonzo

Dato : 08-01-02 20:25

Jeg ville bare lige sige tusind for nu virker det....

Mvh Gonzo