Øv TDC igen
Fra : GEO

Dato : 28-12-01 22:20

den 20-12-01
udtrykte jeg min utilfredshed med TDC i dk.edb.internet.udbydere.xdsl
Alt er i orden nu men min indlæg er slettet
er det TDC der spiller BIGBRODER har de lov til det

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 28-12-01 22:23

"GEO" <nospamjfar@pc.dk> skrev i en meddelelse
> udtrykte jeg min utilfredshed med TDC i dk.edb.internet.udbydere.xdsl
> Alt er i orden nu men min indlæg er slettet

Jeg kan stadig hente det fra serveren. Prøv at klikke her:

> er det TDC der spiller BIGBRODER har de lov til det

TDC har i princippet lov til at afrydde ethvert indlæg fra deres egen
news-server, men gør det kun i børneporno-tilfælde og lignende.

http://www.makr.dk/?javaspil - Underholdning for folket

Fra : GEO

Dato : 28-12-01 22:41

Det vil sige at man ikke må kritisere TDC
men godt må sende Hits for kids 6 som mp3 eller Windows XP som binaer
er det ikke dobbelt moral
GEO

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 28-12-01 22:47

> Det vil sige at man ikke må kritisere TDC

Hvad snakker du om?
Jeg siger jo netop at dit indlæg stadig er på serveren...

Forklar (og læs lige www.makr.dk/?quote )

http://www.makr.dk/?javaspil - Underholdning for folket

Fra : GEO

Dato : 28-12-01 23:00

Martin jeg kan ikke se den herfra
GEO

Fra : Rune Klausen

Dato : 28-12-01 23:58

"GEO" <nospamjfar@pc.dk> wrote in message
> Martin jeg kan ikke se den herfra
> GEO

er det den her:
"
jeg har nu haft Netexpress i 9 dage hvor det har virket i 6 dage DET ER FOR
DÅRLIG TDC det er ikke det jeg giver 10 Kr. om dagen for.

Jørgen
"
Så ligger den der stadig...
eller måske dread05 er dårlig ?
Måske det bare er OE som spiller dig et lille pus.

-Rune

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 29-12-01 02:36

"GEO" <nospamjfar@pc.dk> skrev i en meddelelse
> Martin jeg kan ikke se den herfra

Heller ikke når du følger linket:

Så skift til dtext.news.tele.dk jeg kan fint se den,
Og få så lige læst www.makr.dk/?quote

http://www.makr.dk/?javaspil - Underholdning for folket

Fra : GEO

Dato : 29-12-01 03:18

> Heller ikke når du følger linket:

Så kan jeg se den på dtext.news.tele.dk men ikke kun min egen, her er der
30 overskrifter fra den 12-12-01
hvor der er 51 overskrifter på news.inet.tele.dk men ikke min Hvorfor det
og jeg har også prøvet med forte agent
PS. er det mere rigtig nu
Jørgen

Fra : S. Andersen

Dato : 29-12-01 06:12

> [...]
der
> 30 overskrifter fra den 12-12-01
> hvor der er 51 overskrifter på news.inet.tele.dk men ikke min Hvorfor

Du har jo nok sat dig selv i dit eget kill-filter :)

Fra : Hugh Watkins

Dato : 09-01-02 01:47

"GEO" <nospamjfar@pc.dk> wrote

snip

> [...]
> 30 overskrifter fra den 12-12-01
> hvor der er 51 overskrifter på news.inet.tele.dk men ikke min Hvorfor det

you use

select
dk.edb.internet.udbydere.xdsl

Menu > view > Current view > show all messages

enjoy

Hugh W

Fra : Jesper Juul-Mortense~

Dato : 28-12-01 22:25

On Fri, 28 Dec 2001 22:20:01 +0100, "GEO" <nospamjfar@pc.dk> wrote:

>den 20-12-01
>udtrykte jeg min utilfredshed med TDC i dk.edb.internet.udbydere.xdsl
>Alt er i orden nu men min indlæg er slettet

Næ, ikke umiddelbart... Jeg kan stadig læse om dine første uheldige
udskejelser...

>er det TDC der spiller BIGBRODER har de lov til det

*suk*

/Jesper

Fra : Sonny T. Larsen

Dato : 29-12-01 02:56

On Fri, 28 Dec 2001 22:20:01 +0100, GEO wrote:

> Alt er i orden nu men min indlæg er slettet
> er det TDC der spiller BIGBRODER har de lov til det

Get a grip.

Dit indlæg kan stadig ses, og nej - TDC fjerner ikke postings
uden videre.

--
/Sonny - #include <std.disclaimer.h>

"I don't have an attitude problem, you have a perception problem."

Fra : Hugh Watkins

Dato : 09-01-02 01:44

"GEO" <nospamjfar@pc.dk> wrote in message news:3c2ce1fd$0$62858$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> den 20-12-01
> udtrykte jeg min utilfredshed med TDC i dk.edb.internet.udbydere.xdsl
> Alt er i orden nu men min indlæg er slettet
> er det TDC der spiller BIGBRODER har de lov til det

http://groups.google.com/groups?as_ugroup=dk.edb.internet.udbydere.xdsl&num=100&hl=en

use advanced search

http://groups.google.com/groups?q=group:dk.edb.internet.udbydere.xdsl+author:geo&num=100&filter=0

enjoy

Hugh W

BTW view source or original format

Newsgroups: dk.edb.internet.udbydere.xdsl
Subject: Re: ? TDC
Date: Sat, 22 Dec 2001 14:08:07 +0100

Hvordan ved du martin hvilken server jeg er under jeg har på ingen tidspunkt
fortalt hvor jeg bor TDC siger jeg ikke er
det her er en diskussion gruppe hold den lige saglig
Jørgen

<<< klip