Søger en reg. fil til IE
Fra : Nhi

Dato : 28-12-01 22:03

Hej
Jeg ved der findes en reg. fil som kan gøre at man downloader mere end 2
filer på engang.
Er der nogen som ved hvor jeg kan finde den henne????????
Tak på forhånd

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 28-12-01 22:15

Fri, 28 Dec 2001 22:03:26 +0100, skrev "Nhi"
<nhiasy@stofanet.dk>:

>Jeg ved der findes en reg. fil som kan gøre at man downloader mere end 2
>filer på engang.

Besvaret så sent som i går....

--
med venlig hilsen
Knud

Fra : Michael Boysen

Dato : 29-12-01 01:15

Knud Gert Ellentoft
> Besvaret så sent som i går....

Undskyld Knud, men de sidste par dage har jeg læst en del om tiltaleformen i
NG - nye og ældre indlæg.
Jeg synes, du er lige lovlig kontant i dette tilfælde. Det er ikke alle, som
kan se det omtalte indlæg - jeg kan f.eks. ikke.
Kender jeg dig ret har du checket, at Nhi bruger samme server som du, men
brugere som ikke "kender" dig, kunne meget hurtigt blive stødt over
tiltaleformen, hvis de er i samme situation som jeg.

Bare et lille hint (eller også er jeg træt)

Godt nytår
/Michael Boysen

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 29-12-01 01:19

Sat, 29 Dec 2001 01:15:03 +0100, skrev "Michael Boysen"
<rokkerne@ofir.dk>:

>Jeg synes, du er lige lovlig kontant i dette tilfælde. Det er ikke alle, som
>kan se det omtalte indlæg - jeg kan f.eks. ikke.

Lyder mærkeligt - vi bruger begge TDCs newsserer.

Fra : Michael Boysen

Dato : 29-12-01 01:46

Knud Gert Ellentoft skrev:
> Lyder mærkeligt - vi bruger begge TDCs newsserer.

Ja det må man da sige.
Jeg har flg. indlæg fra d. 28-12 (udover dette):
XP : IE 6.0 problemer og
Autofuldførelse i IE6

Har du flere, for så er det jo nok mig der har problemet !?

Godt nytår
/Michael Boysen

Fra : Nhi

Dato : 29-12-01 10:04

tak for hjælpen.
Men indlæg Benny er der ingen reg. fil man kan download til w2k.

Fra : Madsen

Dato : 29-12-01 13:44

"Nhi" <nhiasy@stofanet.dk> skrev:

> tak for hjælpen.
> Men indlæg Benny er der ingen reg. fil man kan download til w2k.

Der er ikke den store forskel på *.reg-filen til Win98 og Win2000/XP.
Den eneste forskel er at *.reg-filer til Win2000/XP skal indledes med:
'Windows Registry Editor Version 5.00' og ikke 'REGEDIT4' som i
Win98.

Det vil sige at følgende vil virke i Win2000/XP:

Windows Registry Editor Version 5.00
[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings]
"MaxConnectionsPer1_0Server"=dword:00000010
"MaxConnectionsPerServer"=dword:00000010

Madsen.