DVD-afspiller + 10 film fra TV3 Club
Fra : Jørgen Grandt

Dato : 28-12-01 21:23

- i alt 'kun kr. 2.499,-'

Sådan har annoncerne lydt i nogen tid. Apparatet kaldes
Mustek V 520, filmtitlerne ser meget fornuftige ud, og
den samlede pris virker umiddelbart attraktiv.

Men kender nogen af jer afspillerens eventuelle kvalitet?
Vil købet være pengene værd?

--
Mvh.: JG [minus 'men' i mails!]
http://www.grandt-aarhus.dk

Fra : Kim Larsen

Dato : 28-12-01 21:38

"Jørgen Grandt" <Unstable@ButOnCable.dk> wrote in message
> [...]
> den samlede pris virker umiddelbart attraktiv.
>
> Men kender nogen af jer afspillerens eventuelle kvalitet?

Nu ved jeg godt at det ikke en en bedømmelse af afspilleren jeg kommer med,
men du kan se lidt data på den her, hvis du ikke har set den allerede.
http://www.mustek-europe.com/html/prod/dvd520.html

Kim Larsen

Fra : psycrow

Dato : 28-12-01 22:34

Hehe, der står på siden at der følger "Infrared Remote Control" med. Uhaja,
de er sgu irriterende, de der fjernbetjeninger med ledning

Fra : Rhythm

Dato : 28-12-01 22:54

"psycrow" <bozo@worldonline.dk> skrev i en meddelelse
> Hehe, der står på siden at der følger "Infrared Remote Control" med.
Uhaja,
> de er sgu irriterende, de der fjernbetjeninger med ledning

Og hvor meget er den så værd når man trækker priserne for DVD filmene fra ?

Fra : _dentro_

Dato : 29-12-01 00:34

"psycrow" <bozo@worldonline.dk> skrev i en meddelelse

> Hehe, der står på siden at der følger "Infrared Remote Control" med.
Uhaja,
> de er sgu irriterende, de der fjernbetjeninger med ledning

Sådan er det med ting som ikke har noget stort at byde på - de bliver
nødt til at piske en stemning op med de banale ting som de kan :)

_dentro_

Fra : Andreas N Rasmussen

Dato : 29-12-01 13:38

> Uhaja,
> Sådan er det med ting som ikke har noget stort at byde på - de bliver
> nødt til at piske en stemning op med de banale ting som de kan :)

Med fare for at blive flamet _må_ jeg altså komme med dette citat:

Homer: [gasps] Look at these low, low prices on famous brand-name
electronics!
Bart: Don't be a sap, Dad. These are just crappy knock-offs.
Homer: Pfft. I know a genuine Panaphonics when I see it. And look,
there's Magnetbox and Sorny.
Salesman: [walking up] Listen, I'm not going to lie to you. Those
are all superior machines. But if you like to watch your TV,
and I mean _really_ watch it, you want the Carnivale'.
[shows Homer and Bart a TV very similar to their old one]
It features two-pronged wall plug, pre-molded hand grip well,
durable outer casing to prevent fallapart...

Personlig er jeg altid mistænktsom overfor tilbud, som kommer med alt
mulig extra - og endnu værre - kræver tilmelding til en klub.

MVH ANR

"They treat you like dirt - but I'm better than dirt! Well, most kinds
of dirt. That storebought kind - it's packed with nutrients - I can't
compete with that."
-Moe Szyslak

Fra : Per Kristensen

Dato : 31-12-01 10:13

Hold dig fra de der snuskede skumle DVD afspillere. Du vil fortryde det hvis
du køber den. Jeg kender flere, som har købt billige no-name afspillere som
sucks. De har ofte kompatibilitets problemer med nye film, og hacker i en
del film. Desuden kan mange ikke afpille hjemmebrændte CD'er og endnu værre
med DVD-RW. Jeg syntes det er dumt at købe en no-name når man kan få en
kodefri Pioneer eller Sony afspiller til 2500kr!