HTLM og ASP
Fra : Jan Bang Madsen

Dato : 29-12-01 06:10

Hejsa

Jeg har lige et spørgmål mere.

Jeg har en hjemmeside hvor jeg har nogle ASP poster som jeg viser i en
tabel.

Samtidig har jeg jeg noget grafik som jeg også skal have placret på side. En
af mine kamerater siger at det er bedre at i et skema i stedet for at bruge
frames.

Men kan man have 2 tabeller ved siden af hianden eller hvordant gør man det.

Jeg håber jeg har forklaret spørgmålet godt nok.

Med venlig hilsen

Jan Bang Madsen
www.jbmsoft.dk

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 28-12-01 21:44

Fri, 28 Dec 2001 21:09:31 -0800, skrev "Jan Bang Madsen"
<jbm@jbmsoft.dk>:

>Men kan man have 2 tabeller ved siden af hianden eller hvordant gør man det.

Det kan man godt.

La en stor tabel med to celler og smid så tabellerne ind i hver
af de to celler, det er den nemmeste måde at gøre det på med
tabeller.

Men du burde overveje, at bruge css og position til det i stedet
for, så kan du få det placeret fuldstændig, som du vil have det.

--
med venlig hilsen
Knud

Fra : Jan Bang Madsen

Dato : 28-12-01 21:15

Hej Igen Knud

Jeg bruges også lidt CSS, man Vil du lave det i Css. Jeg er helt nybegynder

Hilsen

Jan

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 28-12-01 22:56

Fri, 28 Dec 2001 21:14:43 +0100, skrev "Jan Bang Madsen"
<access@edb.dk>:

>Jeg bruges også lidt CSS, man Vil du lave det i Css.

Prøv at kig på
<http://home13.inet.tele.dk/smedpark/test/position.htm>

Højreklik og vis kilde, så kan du se, hvordan de forskellige ting
er positioneret.

Har du mod på lidt mere, så kan du også placere elementer oven på
hinanden, der har jeg et eksempel på
<http://home13.inet.tele.dk/smedpark/test/zindex.htm>

Og spørg bare, hvis der er noget, du er i tvivl om.