Komponist / tekstforfatter
Fra : Thomas Jensen

Dato : 29-12-00 20:31

Hvordan gør man som Komponist / tekstforfatter når man har en/flere sang(e)
som man har lavet, men som man ikke selv vil opføre? Kan man kontakte en
kunstner eller et pladeselskab??? Hvordan???

Hvad får en komponist/tekstforfatter normalt i honora???

Hvad er ens rettigheder hvis man selv kontakter en kunstner/ pladeselskab???

MVH
Thomas Jensen
_______________

Thomas Jensen
thomas-bo-jensen@get2net.dk
ICQ: 28641783
_______________

Fra : N/A

Dato : 30-12-00 16:06

Fra : Thomas Jensen

Dato : 30-12-00 16:06

Sydfyns FM skrev i meddelelsen <92j0v4$4r4$1@news.cybercity.dk>...

>Kontakt NCB eller KODA. De kan fortælle dig alt.
>

>www.ncb.dk eller www.koda.dk

Mange tak for hjælpen.

MVH
Thomas

Fra : Michael Andersen - M~

Dato : 17-02-01 23:43

> [...]
>
> Hvad får en komponist/tekstforfatter normalt i honora???
>
> Hvad er ens rettigheder hvis man selv kontakter en kunstner/

Hejsa!

Jeg tror de fleste penge til komponisterne kommer fra koda så betalingen gør
ikke det store så længe du sørger for at informere Koda om dine
kompositioner.
Jeg tror bare man skal lade fantasien løbe når man ønsker andre skal spille
dine sange!
Send dem rundt....når du har sikret dine rettighedder!

Michael