ATX Stik til strømforsyning
Fra : Brian Hansen

Dato : 28-12-01 20:07

Hej ..

Er der nogen der kan fortælle hvor man kan købe løse ATX stik til
strømforsyningen. Jeg Skal bruge begge parter både den der sider på
bundkortet og den der sidder på strømforsyningen. Den vigtigste er den på
bundkortet, da jeg evt kan købe mig en ny strømforsyning med den anden part.
Men da stikket på bundkortet er halvvejs smeltet skal dette også skiftes..

Fra : Frank Andersen

Dato : 29-12-01 11:31

Delen til bundkortet kan du lodde af et defekt bundkort.

Frank

Fra : Brian Hansen

Dato : 29-12-01 12:07

Kan du evt. forslå et sted hvor kan købe defekte bundkort . Eller er der
nogen der evt. har et de vil af med ??

Fra : Skimmerhorn

Dato : 29-12-01 12:30

> Kan du evt. forslå et sted hvor kan købe defekte bundkort . Eller er
der
> nogen der evt. har et de vil af med ??

Prøv Brinck Elektronik, Frederiksborggade 42, København K. 33111570.
De har tit mængder af gammelt edb ragelse.

Mikkel