Hvordan #¤%/%#! får man cover / bboklet ud~
Fra : Søren Rohde

Dato : 29-12-00 15:18

Grrrr

Her køber man en ny CD, og vil lige læde lidt om numrene i det lækre lille
hæfte der ligger i "låget". Men hvordan d.... pladeselskaberne har tænkt sig
at man får hæftet forbi endestoppet uden at rive neglene til blods, og
hæftet til konfetti - dét kan jeg ikke regne ud. Har nogen et forlsag, eller
skal Tommy Larsen / Jacob Jensen igen med endnu en lifter.

Happy Newbeer!

--
Venlig hilsen Søren Rohde

Soren_Rohde@get2net.dk

Fra : N/A

Dato : 29-12-00 22:41

Fra : Peter G.

Dato : 29-12-00 22:41

"Nicolai Kragh-Hansen" <nkh@net.dialog.dk> wrote in message
> Tag fat i enden med hæfteklæmmerne, og hiv det 'baglæns' ud (hen over de
> to dele hvor CD'en lå før du lage den over i din cd-afspiller eller
> kaffemaskine)...
>
> MVH
> Nicolai Kragh-Hansen

Nemlig. Ellers prøv at vende æsken på hovedet hvorefter hæftet skulle være
lidt nemmere at få forbi de to endestopper mens du lirker det ud. Pas på at
Cd'en ikke falder ud ved samme lejlighed

M.v.h.
Peter
--
Andelslejlighed omkring Kbh søges:
Omkring 50 m², brutto pr måned maks. 2200, andel op til 350.000.