Sms storm
Fra : Brian Pedersen

Dato : 28-12-01 18:26

Hejsa, jeg har et problem, jeg modtager ca, 40-60 beskeder om dagen, sendt
fra nettet, med med det samme indhold, og hver aften modtger jeg en "godnat"
besked, det er de samme tidspunkter om dagen de kommer på, er der nogle der
har et godt råd til, hvad jeg skal gøre, har snakket med sonofon, men de kan
ikke hjælpe, alternativet bliver nok et nyt nummer, eller er der nogle der
har amdre forslag?

Mvh Brian

Fra : Søren Badstue

Dato : 28-12-01 18:42

Brian Pedersen <zyberzone@mail.dk> skrev i en
> [...]
kan
> ikke hjælpe, alternativet bliver nok et nyt nummer, eller er der nogle der

Hejsa.
Jeg vil mene at man skulle melde det til politiet som chikane. Så er sonofon
og dem som udsender det fra nettet pligtig til at udlevere log-filer.
Hvis du kan se hvem der udsender beskederne (plejer jo st stå, feks. "sendt
med CoolSMS" eller ligende) så kontakt dem først. Det kan også være der står
et nummer, (f.eks. 26666666) Så ta´ Krak og find firmaet, og kontakt dem.

Bare et lille forslag fra min side, håber det hjælper lidt.

--
Søren

Fra : Torbenth

Dato : 28-12-01 23:04

Brian Pedersen skrev i meddelelsen
<3c2cabc9$0$89106$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>...

Hej.

Der er en der mailbomber dig. Har selv været ude for det samme. Det var en
knægt på 27 år. Han fik nogle flade og så holdt det op.

Mvh.
Torben

Fra : Henrik Aarfeldt

Dato : 28-12-01 23:52

"Torbenth" <torbenth@it.dk> skrev i en meddelelse

> Han fik nogle flade og så holdt det op.

Og denne fremgangsmåde kan -ikke- anbefales.
Min kollega fik 60 dage i skyggen for at gøre ovenstående...og fortryder det
dagligt.

Find en anden måde.

/haa

Fra : Torbenth

Dato : 29-12-01 00:05

Henrik Aarfeldt skrev i meddelelsen
<3c2cf743$0$5500$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>...
>Og denne fremgangsmåde kan -ikke- anbefales.
>Min kollega fik 60 dage i skyggen for at gøre ovenstående...og fortryder
> [...]
Enig.

Men det var min stedsøn som skulle være morsom.

Torben

Fra : Henrik Aarfeldt

Dato : 29-12-01 01:31

> Enig.
>
> Men det var min stedsøn som skulle være morsom.

'klask' lød det, da han fik een over fingrene...:-]

/haa

Fra : Fischer

Dato : 29-12-01 08:44

> Enig.
>
> Men det var min stedsøn som skulle være morsom.

En forbrugeroplysning til dem der ikke måtte vide det:
Det er også forbudt at slå sine egne børn.
Vold er i det hele taget altid den dårligste løsning og typisk en løsning
for dem der ikke formår så meget andet.

*Fischer

Fra : Brian Pedersen

Dato : 29-12-01 10:36

Tak for alle jeres svar, men da jeg jo ikke ved hvem det er kan jeg jo ikke
tæske ham vel!! men nu går jeg ind på sonofon.dk og bestiller et nyt
telefonnummer!!

Mvh Brian

Fra : Torbenth

Dato : 29-12-01 14:04

Fischer skrev i meddelelsen ...
og typisk en løsning
>for dem der ikke formår så meget andet.

Jeg kunne da bare have fået et nyt mobilnr. fået et nyt mobilnummer fået et
nyt mobilnr. O.s.v.
Fjolset grinede bare og sagde at han da synes det var sjovt at vække mig
hele tiden.
Det jeg gjorde hjalp!!
Og så er den ikke længere.
Og jo, jeg kan godt finde andre løsninger, men denne var det letteste for
alle parter.
Men hvis du synes det er sjovt kan du give ham dit mobilnr. så han kan
mailbombe dig. Så får vi se hvor sjovt du synes det er.

Mvh.
Torben

Fra : Mickey

Dato : 29-12-01 17:33

> Fjolset grinede bare og sagde at han da synes det var sjovt at vække mig
> hele tiden.

hmm, du ku vel ha slukket din fon om natten eller hva ?

--
|-|$235-|)k - Mickey - Eko sum lapis
Problemer med forbindelsen ?

Fra : Torbenth

Dato : 29-12-01 19:54

Mickey skrev i meddelelsen ...

>hmm, du ku vel ha slukket din fon om natten eller hva ?

Nej det kunne jeg ikke, jeg var i campingvogn på det tidspunkt. Har en
gammel syg mor og jeg skal være til at få fat på.
Desuden kan det ikke være meningen at sådan en fløs (27 år) skal bestemme
over mig og mit liv.
Telefonen bippede gennem 2 døgn.
Mvh.
Torben

Fra : Mickey

Dato : 29-12-01 20:41

> Nej det kunne jeg ikke, jeg var i campingvogn på det tidspunkt. Har en
> gammel syg mor og jeg skal være til at få fat på.

okay, så er den mulighed der jo ikke

> Desuden kan det ikke være meningen at sådan en fløs (27 år) skal bestemme
> over mig og mit liv.

nej, absolut ikke

> Telefonen bippede gennem 2 døgn.

*blir sindsyg*

Fra : Fischer

Dato : 29-12-01 20:41

> Det jeg gjorde hjalp!!

Krige bliver startet på at visse mænd ikke magter at løse en konflikt uden
at ty til vold.

*Fischer

Fra : Torbenth

Dato : 29-12-01 21:56

>Krige bliver startet på at visse mænd ikke magter at løse en konflikt uden
>at ty til vold.

Ja men det er idioter som er skyld i at der bliver konflikter som skal
løses.

Torben