Nogen der har set det nye ECS K7S6A til sa~
Fra : Kurt F. Nielsen

Dato : 28-12-01 17:03

Nogen der har set det til salg i DK eller anmeldelser af den nogen steder.

Mvh TN

Fra : Trickysparrow

Dato : 28-12-01 20:31

"Kurt F. Nielsen" <kurtfn@post6.tele.dk> wrote in message
> Nogen der har set det til salg i DK eller anmeldelser af den nogen steder.
>
> Mvh TN

Prøv at spørge kenneth Bon lige ovenfor.

Martin.

Fra : Kenneth Bon

Dato : 28-12-01 20:55

Hehe - det er nu K7S5A jeg har ikke - ikke 6A :)

Anmeldelse har jeg forresten læst - det skulle ikke yde nær så godt som den
overraskende 5er gjorde... men jeg kan ikke lige huske hvor jeg fandt den..

/Kenneth

Fra : Trickysparrow

Dato : 28-12-01 21:41

"Kenneth Bon" <skrivtil@kennethbon.dk> wrote in message
> [...]
den
> overraskende 5er gjorde... men jeg kan ikke lige huske hvor jeg fandt

UPS.
Og jeg syntes ellers jig kiggede godt efter,
nogen gange skal man bare holde sin kæft. .

Martin.