Godfather Trilogien til 449,- ?!?
Fra : Mark Sørensen

Dato : 28-12-01 16:51

Endelig en god Julegave til en selv :)

Var inde på www.r1dvd.dk og så lige dette tilbud som jeg blev nød til at
dele med jer.

Fra : Ole Kofoed

Dato : 28-12-01 17:26

"Mark Sørensen" <Mark_s65Remove@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:3c2c94ed$0$55607$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Endelig en god Julegave til en selv :)
>
> Var inde på www.r1dvd.dk og så lige dette tilbud som jeg blev nød til
at
> dele med jer.

Eller til ca. 330 kr. hos
www.dvdstreet.infront.co.uk/Show.jhtml?prod_id=11428264 !

Men det kommer nok til at tage sin tid med leveringen, de må få
kanontravlt med de tilbud de har som flyver rundt på diverse
nyhedgrupper/forums i øjeblikket.

Mvh.

Ole

Fra : Ole Kofoed

Dato : 29-12-01 12:12

"Ole Kofoed" <news@dvd-basen.dk> skrev i en meddelelse

> Eller til ca. 330 kr. hos
> www.dvdstreet.infront.co.uk/Show.jhtml?prod_id=11428264 !

Tilbuddet er væk.

Mvh.

Ole

Fra : Mikkel Selsøe Sørens~

Dato : 29-12-01 14:35

"Ole Kofoed" <news@dvd-basen.dk> wrote in message

> "Ole Kofoed" <news@dvd-basen.dk> skrev i en meddelelse

> Tilbuddet er væk.

Jeg kan da stadig se det....

Mikkel Selsøe Sørensen

Fra : Ole Kofoed

Dato : 29-12-01 14:52

"Mikkel Selsøe Sørensen" <selsoe@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> "Ole Kofoed" <news@dvd-basen.dk> wrote in message

> Jeg kan da stadig se det....

Du har ret, ifølge en tråd på http://www.thedvdforums.com lader det til
at boksen har kørt lidt op og ned i pris siden de startede deres udsalg.

Mvh.

Ole

Fra : Ulrik Jensen

Dato : 28-12-01 17:30

Mark Sørensen wrote:

> Endelig en god Julegave til en selv :)
>
> Var inde på www.r1dvd.dk og så lige dette tilbud som jeg blev nød til
> at dele med jer.

WOOOOOOOOOOOOOW !!! HOLY MOLEY !!!

r1dvd er da riiiiiiiiiiiiiiiiiimlig billige !!!

Almost Famous Untitled: Bootleg Edition ( R1 ) : 243,00 DKK
The Simpsons - Season 1 Box Set ( R1 ) : 253,00 DKK

Og så er det FØRSTE gang jeg har set Futurama Box Set som DVD udgivelse
!! de har den til 429 dkk, fra den 28. januar !... Hvis det så går
ligesom med Simpsons så kan det være de har den til ca 260 kr omkring
Marts, det passer mig sq fint ;))))

Bare noget LORT at man skal købe på dankort.... vel jeg kan vel snart
ikke trække den længere, bliver vel nødt til at anskaffe mig sådant et..

Leveringen er også gratis..... vildt.... Medmindre nogen har haft
problemer med r1dvd i fortiden så er de hermed røget ind som min
favorit-internet-forhandler. Deres udvalg er ikke vildt, men billige
det er det sq.....

Ulrik Jensen
ulrik@qcom.dk
http://www.qcom.dk/2a/film - min filmsamling.....

Fra : katsen

Dato : 28-12-01 19:14

hmm jeg har i hvert fald kun gode erfaringer med r1dvd... god feedback (hvis
der er forsinkelser el. lign.) og leveringen er jo gratis, så det er i top.

katz

Fra : Martin Mouritzen

Dato : 28-12-01 17:29

After I finished the 3 Pan Galactic Gargle Blasters, "Mark Sørensen"
<Mark_s65Remove@hotmail.com> just offered me, he muttered some weird
stuff, and I had to correct this gibberish:

>Endelig en god Julegave til en selv :)

Yeps, jeg fik den ihvertfald i Julegave (dog ikke af mig selv).

Har lige genset 1'eren. Glimrende film. Glæder mig til de 2 næste.
--
Martin Mouritzen.
The truth is out there! Does anyone know the URL?

Fra : Jesper Winding

Dato : 28-12-01 18:09

Shit - hva' fanden sker der her - Magnolia 2disc til 159,-!!! og Road Trip -
Unseen And Explicit
til 149,-!!! for ikke at sige Seven - 2 Disc Edition til 179,-!!! alle i
region 2 - det må sku da være en spøg...

--
-=JESPER=-
http://jespersunivers.dk

Fra : Thorbjørn Henckel

Dato : 29-12-01 19:17

"Jesper Winding" <jesperw@privat.dk> wrote in message
> [...]
> til 149,-!!! for ikke at sige Seven - 2 Disc Edition til 179,-!!! alle i
> region 2 - det må sku da være en spøg...

Den er god nok. Det er de engelske udgaver skal du lige regne med.
Ihvertfald kan Magnolia og Seven købes til 12£ stykket hos
bensonsworld.co.uk og det har de kostet i flere måneder efterhånden. ;) Har
selv købt dem for at undgå de undertekster der er på de danske udgivelser.

Venlig Hilsen
Thorbjørn Henckel