Sav som instrument
Fra : Vigsø

Dato : 27-12-00 16:07

Hej. Jeg kunne godt tænke mig at bruge en sav som instrument.
Er der nogen der ved hvordan det gøres? Hvilke save kan man bruge?
Er der noget specielt man skal gå efter?
På forhånd tak!
Morten

Fra : Lars Soerensen

Dato : 27-12-00 15:56

Jeg hørte en gang noget i flimmeren med nogen der brugte motorsave på
olietønder
Men det er jo nok ikke det du søger.
Jeg har selv en gammel stradivarius sav med en violinbue til
Jeg kan godt få den til at sige noget
Men det er ikke kønt
Man tager bare buen og stryger den fint ned over saven (på den side uden
tænder

Mvh
Lars

Fra : Esben I.

Dato : 27-12-00 20:13

> Man tager bare buen og stryger den fint ned over saven (på den side uden
> tænder

- og bøjer saven som et S og stryger midt på.... det _kan_ lyde kønt med
lidt øvelse
mvh.
Esben I.

Fra : Tommy Thøgersen

Dato : 27-12-00 20:12

Saven er en speciel musiksav, som ikke er velegnet til noget andet.

Jeg har en god ven i Odense, som forhandler musiksave og jeg kan levere hans
telefonnummer, hvis du er interesseret.

Mvh Tommy - Odense