Afrika
Fra : Søren Gørtz Olesen

Dato : 27-12-00 01:16

Hej

Den sang g hvor de synger "gir en hånd til Afrika, det bliver bedre dag for
dag.."

Hvem spiller den, og hvad hedder den ?

--
Venlig hilsen / Best regards

Søren Gørtz Olesen
Post@sark.dk
www.sark.dk

Fra : Adam Sjøgren

Dato : 27-12-00 01:24

On Wed, 27 Dec 2000 00:15:35 GMT, Søren Gørtz Olesen wrote:

> Hej Den sang g hvor de synger "gir en hånd til Afrika, det bliver
> bedre dag for dag.."

> Hvem spiller den, og hvad hedder den ?

Revl og krat i dansk musik i 198X? (Skrevet af Nanna) "Afrika"?

Mvh.

--
"Oh. Well it feels just delicious, wonderful. It feels ... Adam Sjøgren
marvelous, splendid, swinging, groovy, fantastic." asjo@koldfront.dk

Fra : Uffe Christensen

Dato : 27-12-00 07:30

Den udkom i 1985 i forbindelse med den store danske Afrika-koncert i Parken.
Vores pendent til Geldoffs "Live Aid"-koncerter.

UffeC

Fra : Uffe Holst

Dato : 27-12-00 01:58

In an article of 26 Dec 2000 Søren Gørtz Olesen wrote:

> Den sang g hvor de synger "gir en hånd til Afrika, det bliver bedre dag for
> dag.."
>
> Hvem spiller den, og hvad hedder den ?

Den hedder "Afrika" -- ganske simpelt :) Søgte lige og fandt:

http://bombaek.homepage.dk/hugandre/afrika.htm

Der er sikkert også andre, men det var lige den første af værdi, jeg fandt.

--
Uffe Holst