Denne CD er umulig at finde!!
Fra : Crazy Bunny

Dato : 26-12-00 22:08

Jeg kan ikke finde denne CD nogle steder. Hverken i butikker eller på
nettet.

Fool's Garden - For Sale

Nogen der ved hvor jeg kan downloade den??

--
kena@mail.dk
ICQ 33379605

Fra : Peter G.

Dato : 26-12-00 22:39

"Crazy Bunny" <kena@mail.dk> wrote in message
> [...]
> nettet.
> Fool's Garden - For Sale
> Nogen der ved hvor jeg kan downloade den??

Den findes da på CDNOW (www.cdnow.com) for $19.49. Så er det bare et
spørgsmål om du synes den er værd at bestille.
Men ellers må din lokale pladepusher vel kunne bestille den hjem til dig.

Men umulig at finde? Niksen

M.v. (fordi mine julegaver var udemærkede og ikke i nævneværdig grad skal
byttes) h.

Peter
--
Andelslejlighed søges:
Omkring 50 m², brutto pr måned maks. 2200, andel op til 350.000.

Fra : Aakjær

Dato : 27-12-00 18:38

Peter G. <PeterPedal73@FJERNDETTEHotmail.com> wrote in message

> Andelslejlighed søges:
> Omkring 50 m², brutto pr måned maks. 2200, andel op til 350.000.
> Beliggenhed gerne udenfor, men maks. ca. 10 km fra centrum.
> x-no-archive: yes

Jeg kan muligvis hjælpe dig. Hvilken by snakker vi om?? Du skriver jo bare
centrum!!??

Fra : Michael Hjorth

Dato : 27-12-00 08:52

In article <92b1dc$mv$1@news.inet.tele.dk>,
> [...]
> nettet.
>
> Fool's Garden - For Sale
>
> Nogen der ved hvor jeg kan downloade den??

www.rillen.dk har to andre titler med dem, og de vil med garanti gøre
alt for at skaffe den du nævner til dig.

Michael.

Sent via Deja.com
http://www.deja.com/

Fra : Rasmus Christiansen

Dato : 27-12-00 21:20

Det er fordi EMI Danmark ikke har udsendt den herhjemme, sikkert fordi
albummet før floppede enormt hvilket også kan forklare at ingen butikker har
valgt at importe den... Hvis du ikke finder den nogen steder så mail lige -
jeg ved hvilken kæde der ihvertfald kan importere den...

Med venlig hilsen
Rasmus Christiansen

Fra : Anders H. Jørgensen

Dato : 28-12-00 11:39

On Wed, 27 Dec 2000 21:19:58 +0100, "Rasmus Christiansen"
<mail@id-music.com> wrote:

> [...]
>valgt at importe den... Hvis du ikke finder den nogen steder så mail lige -
>jeg ved hvilken kæde der ihvertfald kan importere den...

Fools Garden var dem, der havde et ret stort hit med Lemon Tree for en
tre-fire år siden, ikke?
Man må sige at det er gået kraftigt tilbage, når et album ligefrem
ikke bliver importeret, til trods for at det er et temmelig kendt
band.

Fra : peet dk

Dato : 28-12-00 12:36

> [...]
> Man må sige at det er gået kraftigt tilbage, når et album ligefrem
> ikke bliver importeret, til trods for at det er et temmelig kendt
Det undre også mig at f.eks. fona ikke kan skaffe den, det kan da være de
har den på 10 kr's market ;0)

Fra : Crazy Bunny

Dato : 28-12-00 12:34