multipart e-mails genererer en lille .txt ~
Fra : Mads Møllegaard @ Re~

Dato : 28-12-01 10:25

Hej,

jeg har lavet en mailer der sender som både txt og html i multipart mime,
men når jeg modtager mailen som html, er der et lille attachment i .txt, der
hedder noget i stil med atta0123.txt og er en blank tekstfil.
kan denne undgås ?

Mads Møllegaard

Fra : Jonas Delfs

Dato : 28-12-01 14:11

"Mads Møllegaard @ Releaze.dk" <madsANTISPAM@releaze.dk> skrev i en
meddelelse news:a0hdp2$c51$1@sunsite.dk...

> [...]
der
> hedder noget i stil med atta0123.txt og er en blank tekstfil.

Hvis du smider et link til en .phps så kan vi måske lidt lettere regne ud
hvordan og hvorledes...

--
Mvh./Best Regards
Jonas Delfs, http://delfs.dk