Interessant?!
Fra : Michael Boysen

Dato : 28-12-01 09:52

Faldt lige over flg. link:
http://www.lurup.com/~hjorth/Links/Manufakt/Manufakt_Links.htm

Måske kan det bruger til noget nyttigt?

/Michael Boysen

Fra : Michael Boysen

Dato : 28-12-01 09:55

Michael Boysen skrev:
> Faldt lige over flg. link:
> http://www.lurup.com/~hjorth/Links/Manufakt/Manufakt_Links.htm

Og der var lige et mere, som jeg glemte:
http://home.worldonline.dk/~jay_jay/links/fisklinkframe.htm

/Michael Boysen

Fra : Bent Nielsen

Dato : 28-12-01 11:40

Tak Michael. Det er et par rigtige gode links. Det er rart at få sine links
samlet lidt sammen, det gør det hele lidt mere overskueligt, når man skal
søge på noget bestemt. Knæk og bræk
M.v.h.
Bent
Michael Boysen <rokkerne@ofir.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3c2c328f$0$5505$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

Fra : Michael Boysen

Dato : 28-12-01 16:45

Bent Nielsen skrev:
> [...]
links
> samlet lidt sammen, det gør det hele lidt mere overskueligt, når man skal

Hej Bent
Det glæder mig, at høre du kunne bruge dem

Kunne du lokkes til at læse:
http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html -
så vi alle kan få en endnu bedre gruppe.

Godt nytår
/Michael Boysen

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 28-12-01 17:39

Michael Boysen wrote:

> Faldt lige over flg. link:
> http://www.lurup.com/~hjorth/Links/Manufakt/Manufakt_Links.htm

Ja det er vist et spændende site, derfor er det ekstra ærgeligt at det
ikke virker med Netscape.

Der er også en god samling lystfisker links på flg. URL:
http://www.links2go.dk/fisk.html

Fra : Michael Boysen

Dato : 28-12-01 18:11

Niels Ebbesen skrev:
> Ja det er vist et spændende site, derfor er det ekstra ærgeligt at det
> ikke virker med Netscape.

[OT] Ja sådan er det desværre med mange "amatørsider". Koden ser ellers (ved
et lyn hurtigt check) ikke så ringe ud endda.

> Der er også en god samling lystfisker links på flg. URL:
> http://www.links2go.dk/fisk.html

Jeps, den har du givet før - glimrende link!

Godt nytår
/Michael Boysen

Fra : Jørgen Larsen

Dato : 04-01-02 14:12

> Ja det er vist et spændende site, derfor er det ekstra ærgeligt at det
> ikke virker med Netscape.

Øh - Hvad er det lige der ikke virker?

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 04-01-02 18:43

"Jørgen Larsen" wrote:

> Øh - Hvad er det lige der ikke virker?

Øh - det hjælper når jeg slå Java til, jeg kører normalt med Java slået
fra, da jeg ikke bryder mig om clientside applicationer.

Fra : Jørgen Larsen

Dato : 08-01-02 16:35

> Øh - det hjælper når jeg slå Java til, jeg kører normalt med Java slået
> fra, da jeg ikke bryder mig om clientside applicationer.

Tak Niels, fordi du tog dig tid til at svare.
Og ja - siden benytter sig af Java - jeg kan se at ca.: 99,9% af de der besøger
siden, andvender java. Og det letter mit arbejde med siden en hel del.

Med Venlig Hilsen
Jørgen Larsen