Longshine ADSL router
Fra : brandbille

Dato : 28-12-01 08:47

Hej,
jeg overvejer at købe en ADSL router fra Longshine, men jeg må indrømme
at et besøg på virksomhedens hjemmeside henledte mine tanker på det
gamle Østeuropa, hvilket har gjort mig lidt skeptisk - er der nogen der
kender til virksomhedens og dens produkter?
Er der i øvrigt den store forskel på ADSL routerer og er en router med
indbygget 4-port switch til 1200,- et godt eller et skidt køb?

Hilsen
Kristian

http://www.kandu.dk/

Fra : Sven Ronnow

Dato : 28-12-01 12:07

Du kan roligt købe den router, det er en fremragende lille box - og den
virker!
Sven

Fra : Bent Nielsen

Dato : 28-12-01 16:12

brandbille skrev:

> [...]
> Er der i øvrigt den store forskel på ADSL routerer og er en router med
> indbygget 4-port switch til 1200,- et godt eller et skidt køb?
Hej

Jeg har bruget den siden jeg fik ADSL og er helt tilfreds med den.

Jeg har en manual som er scannet,(15MB) hvis du vil se den inden du
køber.
Kan sættes op fra web og telnet.

Så hvis du vil se den. så kan du give besked.
Den kan komme på web eller ftp. men ikke til alle. Da jeg også selv skal
bruge linjen.

Bent Nielsen.

Fra : lylloff

Dato : 26-04-02 21:13

"Bent Nielsen" skrev d. 28-12-01 16:12 dette indlæg :

> [...]
>
> Så hvis du vil se den. så kan du give besked.
> Den kan komme på web eller ftp. men ikke til alle. Da jeg også selv

Jeg har et stort problem med den selvsamme router.
Har en fast IP adresse hos TDC 512/128, men når routeren anvendes går
hastigheden meget stærkt ned.
Jeg har prøvet alle mulige konfigurationer, som den router har.
Har andre haft det problem?
Bent Lylloff

http://www.kandu.dk/

Fra : Bent Nielsen

Dato : 26-04-02 22:44

lylloff skrev:

> [...]
> hastigheden meget stærkt ned.
> Jeg har prøvet alle mulige konfigurationer, som den router har.

jeg kan ikke genkende dette.
Jeg har en 1024/256 og den køre OK
Jeg har også lige afprøvet den nyeste udgave af den. Den køre også OK,
men skriv til min email og så kan jeg henvise til en opdate til den

--
Mvh.
Bent Nielsen

Http://TeamNord.dk & Http://Box2000.dk

Fra : Bent Nielsen

Dato : 28-04-02 13:44

Bent Nielsen skrev:

> men skriv til min email og så kan jeg henvise til en opdate til den

Der er da godt den nu er kommet til at køre ok, men det er jo ikke altid
at fejl 45 kan klare det. Men det var rat at høre det køre ok.

Fra : Darki

Dato : 28-12-01 17:18

> jeg overvejer at købe en ADSL router.

Hvilken udbyder tillader at man må bruge sin egen adsl hardware??

/Darki

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 28-12-01 17:23

"Darki" <darki@worldonline.dk> skrev i en meddelelse
> Hvilken udbyder tillader at man må bruge sin egen adsl hardware??

TDC tillader at man bruger sin egen router.
Alle TDC's løsninger har seperat modem, som man så kan tilslutte en
router til

http://www.makr.dk/?javaspil - Underholdning for folket

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 28-12-01 17:25

> tilslutte ... til

Dobbeltkonfekt i anledning af årstiden

http://www.makr.dk/?javaspil - Underholdning for folket

Fra : Andreas Plesner Jaco~

Dato : 28-12-01 19:51

In article <3c2c9ee3$0$17210$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>, Martin Højriis Kristensen wrote:

> TDC tillader at man bruger sin egen router.
> Alle TDC's løsninger har seperat modem, som man så kan tilslutte en
> router til

Så er det vel ikke en ADSL-router? ;)

--
Andreas Plesner Jacobsen | You can't get there from here.

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 28-12-01 20:09

"Andreas Plesner Jacobsen" <apj@daarligstil.dk> skrev i en meddelelse
> Så er det vel ikke en ADSL-router? ;)

Nej, det er det jo selvfølgelig ikke, men jeg går ud fra at det var det
der omtaltes.

http://www.makr.dk/?javaspil - Underholdning for folket

Fra : N/A

Dato : 28-12-01 18:29

Fra : Peter Kiil

Dato : 28-12-01 18:29

Kristensen at usenet@makr.dk wrote on 28/12/01 17:22:

> TDC tillader at man bruger sin egen router.

Den sætning ser bare helt forkert ud! Der mangler enten en pris eller et
"ikke" ’-)

--
/peter

"Where's my burrito?" -- Homer