Sopp på scalare...
Fra : John Arild Graff

Dato : 28-12-01 08:16

Hei !

Kjøpte 6 scalare før jul, 2 dager etter kunne jeg se sopp (sannsynligvis) på
finnene til 4 av dem... Fikk tak i Sera Mycopur på julaften, og har
tilsatt dette middelet 3 dager på rad.

NÅR kan jeg se en evt bedring ? Jeg kan fortsatt se sykdommen på finnene,
men det ser ikke ut til å ha blitt verre. Ellers er helsetilstanden til
"pasientene" god, de svømmer og spiser like godt som alle de andre fiskene i
akvariet.

Jeg hadde også med en vannprøve til forretningen, verdiene var helt greie.
Temperatur i karet mellom 26 og 27 grader.

John Arild

Fra : thomas schreiber

Dato : 28-12-01 09:57

Hvad er sopp?

/Thomas

Fra : Madsen

Dato : 28-12-01 13:57

"thomas schreiber" <NOSPAMschreiber@c.dk> skrev:

> Hvad er sopp?

Ifølge Google er det svamp.

Madsen.

Fra : thomas schreiber

Dato : 28-12-01 14:03

ok.. klart nok

Fra : John Arild Graff

Dato : 28-12-01 14:54

Sorry, "svamp" er korrekt, det heter "sopp" på norsk...

John Arild