Uartige tegnefilm
Fra : Kim Larsen

Dato : 28-12-01 02:58

Hej i gruppen

Jeg en ny man i "firmaet"

Jeg har for en del år siden set nogle uartige tegnefilm, den ene er baseret
på Tarzan og hed Junglebøffen. Mit problem er at jeg ikke kan finde noget om
Junglebøfen på Internet, så er der en der kan huske hvad den hed på
udenlandsk ?

Den anden fil jeg så den gang, var en film i samme stil, også tegnefilm, den
hed noget med Oz's og så noget jeg ikke kan huske. Men jeg kan huske der var
noget med en kanin der "hoppede" på alt levende den så. Er der nogen der kan
den fulde titel ?

På forhånd mange tak for hjælpen

Kim Larsen

Fra : Peter B. Juul

Dato : 28-12-01 03:26

"Kim Larsen" <mythos@tdcadsl.dk> writes:

> [...]
> på Tarzan og hed Junglebøffen. Mit problem er at jeg ikke kan finde noget om
> Junglebøfen på Internet, så er der en der kan huske hvad den hed på

Øh... HVor har du kigget?

Andet link, hvis du søger på google er en side med danske
hhv. originale titler.

Den hedder Jungleburger.

Det giver ikke noget på IMDB, men det gør derimod en søgning på
"jungle burger", som afslører at filmens _egentlige_ originaltitel er
"Tarzoon, la honte de la jungle".

> [...]
> noget med en kanin der "hoppede" på alt levende den så. Er der nogen der kan

Du kan prøve at søge på "Oz" på imdb. Måske er der en af de 94 film,
der har et summary, der rammer.
--
Peter B. Juul, o.-.o Kermit: Bear left!
The RockBear. ((^))

Fra : Kim Larsen

Dato : 28-12-01 09:07

> [...]
> Peter B. Juul, o.-.o Kermit: Bear left!
> The RockBear. ((^))
> I speak only 0}._.{0 Fozzie: Right, Frog!

Hej igen

Ikke for at jogge i noget, men det svar der kom fra Peter B.R (se under det
du postede) gav noget mere, for da han kom med svaret var der en klokke der
ringede.
Jeg søgte på google, og fik det samme frem som du, men der var ikke noget
der fik min klokke til at ringe.
Hvad er IMDB ?

Kim Larsen

Fra : HKJ

Dato : 28-12-01 09:23

www.imdb.com Det bedste filmdatabase på internet.

Fra : Kurt Brixen

Dato : 28-12-01 10:22

On Fri, 28 Dec 2001 09:23:12 +0100, "HKJ" <xx.hkj.xx@mailme.dk> wrote:

>www.imdb.com Det bedste filmdatabase på internet.

Ja. Men tit synes jeg http://www.uk.imdb.com/ er hurtigere.

Kurt Brixen

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 28-12-01 05:22

Kim Larsen skrev:

> Mit problem er at jeg ikke kan finde noget om
> Junglebøfen på Internet, så er der en der kan huske
> hvad den hed på udenlandsk ?

Jeg besvarede engang et spørgsmål om Junglebøffen på FilmSvar. Adressen
er http://filmsvar.mobilixnet.dk/brev_0004.html

--
Mvh. Peter
http://www.filmsvar.dk - online filmbrevkasse

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 28-12-01 15:21

> [...]
om
> Junglebøfen på Internet, så er der en der kan huske hvad den hed på

Jeg husker den som "Shame of the Jungle", men jeg kan se den
har flere titler.

Med venlig hilsen

Mark