/ Forside / Teknologi / Telekommunikation / Unlock Mobiltelefon / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Unlock Mobiltelefon
#NavnPoint
openphone.. 7698
helloo.dk 6149
johs 3482
joker 1538
NKSDK 1479
Nordsted1 1463
rotw 1029
refi 727
D9N 715
10  Squanto 646
HOLD nu kæft Lasse
Fra : Thomas Madsen


Dato : 28-12-01 02:18



 
 
**TRADS** (28-12-2001)
Kommentar
Fra : **TRADS**


Dato : 28-12-01 10:12

Ja,Hvem kan lukke munden på den julenar
Han rakker KUN andre ned-men roser sig selv til skyerne.

"Thomas Madsen" <telefonmanden@sol.dk> skrev i en meddelelse
news:3c2bc843$0$55639$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> >Handel hører til i dk.marked.privat.telefon.mobil
> >Brug venligst den gruppe - takker
> >
> >venligst,
> >Lasse Hedegaard
> ---------
> Jeg havde en forespørgsel på nogle ting og mener ikke at DU på nogen som
> >>helst måde skal lege "politimand/vagthund"
> >
> >Jeg bad dig pænt bruge den rigtige gruppe...
> >
> >>Hvad enten det er her eller i anden gruppe der bliver forespurgt.
> >>Du påvirker negativt!
> >
> >Det ville da være smart hvis folk bruge grupperne til det de skal
> >bruges til, ikke? Folk der ønsker at handle kigger i
> >handels-grupperne, derfor er det smart at poste indlæg omkring handel
> >i de grupper.
> >
> >>Dit link til www.simlock.dk kunne jeg da ikke drømme om at trykke på
mere,
> >
> >Det er jeg da ked af at høre, men det er ikke rigtig relevant i denne
> >forbindelse.
> >
> >>OG det er et meget kommercielt link!
> >
> >Ja? Signaturen er et fristed, læs evt.
> >http://www.usenet.dk/netikette/signatur.html
> >
> >>PS.Du kan svare olign. men jeg ønsker ikke at ha en dialog med dig
mere..dvs
> >>det sidste fra mig er dette
> >
> >OK - dvs. du mener ikke du kan argumentere for dine synspunkter?
> >
> >FUT: dk.admin.netikette - der hører denne debat til.
> >
> >Læs også meget gerne om hvordan man citerer/svarer på indlæg:
> >http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html
> >
> >venligst,
> >Lasse Hedegaard
> -----------
> LASSE hold nu din STORE KÆFT
> mvh Thomas
> --
> Jeg unlocker alle Ericsson og alle Nokia'er for 75 kr ,
> bor i nr nebel /er i Randers Fredag,Lørdag samt
> Søndag..men ring på 51308219
> eller kik på www.simlaasen.subnet.dk
> ----
>



Lasse Hedegaard (28-12-2001)
Kommentar
Fra : Lasse Hedegaard


Dato : 28-12-01 12:29

**TRADS** skrev:

>Ja,Hvem kan lukke munden på den julenar
>Han rakker KUN andre ned-men roser sig selv til skyerne.

Det er ikke min mening at rakke ned, det er min mening pænt at bede
folk om at overholde netiketten når de ikke gør det.

Hvis "han" er mig, så er jeg ked af du har den opfattelse, men jeg
forstår nu ikke hvor du ser jeg roser mig selv til skyerne.

PS! Kan jeg få dig til at kigge på din citatteknik?

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Læs om citatteknik: http://usenet.dk/netikette/citatteknik.html
Hvilken gruppe du skal vælge? Se http://www.usenet.dk/grupper.pl
Generelt er www.usenet.dk et godt sted at kigge forbi.
Ny på usenet? Kig forbi nyhedsgruppen news:dk.velkommen

Thomas Jari (28-12-2001)
Kommentar
Fra : Thomas Jari


Dato : 28-12-01 13:29


"Lasse Hedegaard" <laxxe@nospam.dk> skrev i en meddelelse >

> PS! Kan jeg få dig til at kigge på din citatteknik?

HØRT!!!

Det er utroligt at folk i denne gruppe ikke kan finde ud af det. Når man som
jeg følger med i en masse forskellige grupper, er det totalt spild af tid at
skulle bladre hele din (Trads) og andres beskeder igennem, for blot at
konstatere at der ikke er mere at læse.

Det er fint at fok laver en fejl eller er nye på usenet. Vi har alle været
nye og har sikkert lavet masser af fejl, men har samtidig lært af dem.
Reglerne er klare, så læs dem dog.

Hvad er dog grunden til at i skal køre sådan på Lasse. Han er måske den som
bidrager mest til denne gruppe og er nok også den som citerer bedst. Tilmed
snakker han venligt og høfligt til alle.

\Thomas Jari



Thomas Madsen (28-12-2001)
Kommentar
Fra : Thomas Madsen


Dato : 28-12-01 15:46



Thomas Jari (28-12-2001)
Kommentar
Fra : Thomas Jari


Dato : 28-12-01 16:15

> hvis du syntes du spilder din tid på *** TRADS ***mf. HVORFOR pokker læser
du så hans > mf's. indlæg. ????spring dem over så
> har du der sparet noget tid, MEN nej det er jo fordi i er skide nysgerige,
SÅ det er
> jo jeres egen skyld hvis i mener i
> spilder jeres tid.

Det der koster tid er den alle de ting som skal bladres igennem for at finde
det som er vigtigt i en post. Jeg vil ikke sortere hvis post jeg skal læse.
Det svarer jo til at springe et kapitel over i en bog.

Og ja vi er nysgerige, ellers ville vi ikke være her. Jeg vil også gerne
læse dine svar, da jeg kan se at du ved en del om emnet, men det irrerterer
mig at man ikke kan bruge 5 minutter på at læse reglerne igennem.

> Det er da også utrolig at LASSE skal lege vagthund, og bestemme over alt
og alle for LASSE > er kun tilfreds når alle gør som han siger " om det er
rigtig eller forkert det skider han på, man > skal bare gøre som han siger
og dermed basta."

Lasse bestemmer ikke noget som helst. Det gør din udbyder. Se her:
http://www.teledanmark.dk/internet/bredbaand/pdf/2002_bredbaand_introbroc_44
..pdf

Kig på side 36 punkt O.

\Thomas Jari



Lasse Hedegaard (28-12-2001)
Kommentar
Fra : Lasse Hedegaard


Dato : 28-12-01 16:53

Thomas Jari skrev:

>Lasse bestemmer ikke noget som helst.

Korrekt. Jeg tror desværre Thomas har set sig vred på mig og alt hvad
jeg siger, også selvom det er korrekt.

Thomas ved endda godt det er korrekt (vil jeg tro) - selvom det
desværre virker som om han aldrig har kigget på de links omkring
netikette jeg har foreslået ham.

Jeg kan kun foreslå ham at kigge på denne side:
http://www.usenet.dk/netikette/forklaring.html

Citater fra nederst på siden:

|Husk altid på, at netiketten ikke er til, for at genere dig,
|men for at gøre usenet behageligt, for så mange brugere som muligt.

Og:

|Du skal ikke bestemme over mig!
|Nogle brugere nægter trods ovenstående at efterleve netiketten.
|For dem har vi lavet en særlig side: http://www.usenet.dk/netikette/hardball.html

FUT: dk.admin.netikette

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Ny på usenet? Kig forbi nyhedsgruppen news:dk.velkommen

Thomas Jari (28-12-2001)
Kommentar
Fra : Thomas Jari


Dato : 28-12-01 18:06


> Se her:
>
http://www.teledanmark.dk/internet/bredbaand/pdf/2002_bredbaand_introbroc_44
..pdf
>
> Kig på side 36 punkt O.

Dette er det rigtige link.

\Thomas



Thomas Madsen (28-12-2001)
Kommentar
Fra : Thomas Madsen


Dato : 28-12-01 18:34



Thomas Jari (28-12-2001)
Kommentar
Fra : Thomas Jari


Dato : 28-12-01 19:23

> sorry thomas det var ikke ment som en kritik af dig, men lasse er ikke så
god
> som folk går og tror, jeg ved det for jeg taler altså også med nogle
stykker

Det er ok Thomas. Alle har lov til at have deres mening. Mht Lasse så kender
jeg ham ikke. Jeg ser kun det jeg læser her og han lader til at være en ok
fyr. Jeg har ikke lyst til at være en del af jeres stridigheder.

Men jeg synes helt ærligt at du skal kigge på http://usenet.dk/netikette/ -
Det vil spare dig for en masse brok fremover plus at dine indlæg virker
noget mere proffesionelle. Dette er blot et lille råd som måske vil give dig
flere kunder i biksen.

\Thomas



Lasse Hedegaard (28-12-2001)
Kommentar
Fra : Lasse Hedegaard


Dato : 28-12-01 19:53

Thomas Madsen skrev:

>sorry thomas det var ikke ment som en kritik af dig, men lasse er ikke så god
>som folk går og tror,

1) Hvor "god" tror folk jeg er?
2) Hvor "god" er jeg?
3) Hvor "god" skal man være?

Og hvad ligger du i ordet "god"?

>jeg ved det for jeg taler altså også med nogle stykker

Thomas, vi snakker ikke personligheder her, vi snakker om hvordan man
opfører sig på usenet. Du ved du ikke overholder netiketten, det er
det eneste jeg beder dig om at gøre, og jeg er ikke alene:

Message-ID: <25ho2uov95cqs42t7o354fqugmv4r62f7v@news.telia.dk>
Message-ID: <a0ho1j$o90$3@egon.worldonline.dk>
Message-ID: <a0id9h$19n4$1@news.cybercity.dk>

Og selvom du evt. kan komme med flere links til indlæg der siger det
imod, så er netiketten altså nu engang sådan. Ønsker du at lave om i
netiketten, så er du velkommen til at komme med et indlæg i
news:dk.admin.netikette - hvor det netop diskuteres hvordan man
'opfører' sig på usenet.

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Fjern SIM-låsen fra din mobiltelefon: http://www.simlock.dk/
>>> Vær med i konkurrencen om gratis unlocking! <<<
Nye lavere priser fra 3. december, mange penge at spare.

CellKey.dk (31-12-2001)
Kommentar
Fra : CellKey.dk


Dato : 31-12-01 00:46


"Thomas Jari" <thomas@jari.adsl.dk> skrev i en meddelelse
> > hvis du syntes du spilder din tid på *** TRADS ***mf. HVORFOR pokker
læser
> du så hans > mf's. indlæg. ????spring dem over så
> > har du der sparet noget tid, MEN nej det er jo fordi i er skide
nysgerige,
> SÅ det er
> > jo jeres egen skyld hvis i mener i
> > spilder jeres tid.
>
> Det der koster tid er den alle de ting som skal bladres igennem for at
finde
> det som er vigtigt i en post. Jeg vil ikke sortere hvis post jeg skal
læse.
> Det svarer jo til at springe et kapitel over i en bog.
Nej... det svarer til at springe en forfatter over.. hvilket er fair hvis
man ved det er lort forfatteren skriver!

> Og ja vi er nysgerige, ellers ville vi ikke være her. Jeg vil også gerne
> læse dine svar, da jeg kan se at du ved en del om emnet, men det
irrerterer
> mig at man ikke kan bruge 5 minutter på at læse reglerne igennem.
man kan spare mange minutter ved at lade være med at læse det man ikke
gider!

> > Det er da også utrolig at LASSE skal lege vagthund, og bestemme over alt
> og alle for LASSE > er kun tilfreds når alle gør som han siger " om det
er
> rigtig eller forkert det skider han på, man > skal bare gøre som han siger
> og dermed basta."

citat teknik?

> Lasse bestemmer ikke noget som helst. Det gør din udbyder. Se her:
>
http://www.teledanmark.dk/internet/bredbaand/pdf/2002_bredbaand_introbroc_44
> .pdf
Så burde lasse da bare sende en klage. Når han alligevel ikke bestemmer,
skal han da ikke sige hvad folk skal, eller "burde"!

Syntes at det er mere irriterende at læse lasse´s indlæg, end at læse et
dårligt citeret indlæg. Man kan få relevant information om telefoner og
unlock ved at læse de fleste dårligt citerede indlæg, end ved at læse
Lasse´s indlæg om hvor man finder usenet.dk! (hvilket tydeligvis ikke
hjælper)

Men nu godnat herfra!


--
Cellkey.dk fjerner simlåsen på din nokia telefon.
3210 vibratorer installeres + de 2 ekstra spil i visse modeller.
Unlock, 70kr.
Vibrator i 3210 (ekstra spil) + unlock, 100kr
Området er københavn, mulighed for "udrykning" i københavn, for en meget
rimelig pris.
Du kan besøge vores hjemmeside, eller ringe på tlf. 24667883.

- CELLKEY.DK
--- --- ---



Deaster (31-12-2001)
Kommentar
Fra : Deaster


Dato : 31-12-01 00:54

CellKey.dk wrote:

>
>
> Syntes at det er mere irriterende at læse lasse´s indlæg, end at læse et
> dårligt citeret indlæg. Man kan få relevant information om telefoner og
> unlock ved at læse de fleste dårligt citerede indlæg, end ved at læse
> Lasse´s indlæg om hvor man finder usenet.dk! (hvilket tydeligvis ikke
> hjælper)
>
> Men nu godnat herfra!
>
>
> --
> Cellkey.dk fjerner simlåsen på din nokia telefon.
> 3210 vibratorer installeres + de 2 ekstra spil i visse modeller.
> Unlock, 70kr.
> Vibrator i 3210 (ekstra spil) + unlock, 100kr
> Området er københavn, mulighed for "udrykning" i københavn, for en meget
> rimelig pris.
> Du kan besøge vores hjemmeside, eller ringe på tlf. 24667883.
>
> - CELLKEY.DK
> --- --- ---


Kan du ikke lige tjekke www.usenet.dk og lære en smule om signaturer, den
er jo helt gal der.

--
Mvh
Jesper (Deaster)

CellKey.dk (31-12-2001)
Kommentar
Fra : CellKey.dk


Dato : 31-12-01 11:01


"Deaster" <frankatnasa@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Kan du ikke lige tjekke www.usenet.dk og lære en smule om signaturer, den
> er jo helt gal der.
Jo, hvis du LÆRER en smule om at citere!



--
3210 vibratorer installeres + de 2 ekstra spil i visse modeller. 100kr -
Unlock af nokia, 70kr.
Området er københavn.
Du kan besøge vores hjemmeside, eller ringe på tlf. 24667883.
www.cellkey.dk



Karsten Andersen (31-12-2001)
Kommentar
Fra : Karsten Andersen


Dato : 31-12-01 11:42

Mon, 31 Dec 2001 11:00:30 +0100, skrev CellKey.dk, på 17 linier, i
<a0pd0p$239$1@sunsite.dk>, :


>Jo, hvis du LÆRER en smule om at citere!

Hvad har vi andre gjort?

fut: dk.admin.netikette

--
Med venlig hilsen
Karsten
http://www.jyde.cc/
ICQ: 14948433

Lasse Hedegaard (28-12-2001)
Kommentar
Fra : Lasse Hedegaard


Dato : 28-12-01 16:46

Thomas Madsen skrev:

>Det er da også utrolig at LASSE skal lege vagthund, og bestemme
>over altog alle for LASSE er kun tilfreds når alle gør som
>han siger " om det er rigtig eller forkert det skider han på, man
>skal bare gøre som han siger og dermed basta."

Jeg skider ikke på noget, beklager. Jeg beder folk overholde
netiketten, det er sådan set det hele. Thomas, prøv at kigge på denne
side, den er lavet specielt til folk der IKKE vil overholde netiketten
og VIL være på tværs: http://www.usenet.dk/netikette/hardball.html

Det er IKKE mig der har lavet siden, så jeg håber du vil give det lidt
tid, tag og læs det stille og roligt igennem - og tænk lidt over det
der står.

>og ikke for at fedte for nogle men, jeg vil nu ikke give dig ret
>i at Lasse bidrager med en skid her i gruppen,

Det er sådan set lige gyldigt hvem der bidrager med hvad, der er ingen
regler for man SKAL kunne svare på X antal indlæg på 1 måned osv -
heldigvis.

>jo HVIS han
>kan snige sin reklame ind så er han der.

Min reklame? Jeg har en signatur, den er et fristed, og så længe man
skriver relevante indlæg, så er denne ikke til debat.

>NEJ en der bidrager
>med utrolig meget til gruppen er Boris /bm www.gsmunlock.dk og

Som sagt, det er sådan set irrelevant hvem der skriver hvor meget og
hvad, så længe indlæggende overholder netiketten, hvilken dine
utallige spam-postings ikke gør, og heller ikke de handelsindlæg der
desværre kommer flere og flere af. Det ville da være så rart, hvis
handelsindlæg kunne holdes i handelsgrupperne ikke? (Hvis du er uenig,
så kom meget gerne med en begrundelse).

>han skælder og smælder sgu da ikke hele tiden som lasse gør.

Jeg skælder og smælder ikke, kig på mine svar på handelsindlæggende,
jeg beder PÆNT folk om at bruge de rigtige gruppe. Så vidt jeg husker
er du den eneste jeg har talt med lidt større bogstaver overfor, du
ved selv hvorfor - fordi du ikke forstår at spamming ikke er tilladt.

>men jeg kan ikke helt forstå hvorfor i bliver ved med at læse
>disse indlæg i spilder jo kun jeres tid, tænk lige på hvor lang
>tid det tager at sidde og brokke sig hele tiden.

Tænk på hvor meget tid vi kunne spare hvis de slet ikke var der, så
kunne vi nøjes med at kigge på de indlæg der var relevante i gruppen -
og det er handelsindlæg IKKE - de hører til i en anden gruppe.

Grunden til der ikke findes EN nyhedsgruppe er jo netop at man skal
kunne vælge de grupper man finder interesseante. Dem der ikke vil
handle, de kigger ikke i handels-grupperne, og dem der vil - ja, de
gør (eller bør gøre det). Det er meget simpelt.

FUT: dk.admin.netikette

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Er din linielængde OK? http://www.usenet.dk/netikette/linje.html

Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177552
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408849
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste