<hr> border???
Fra : Emil Devantie

Dato : 28-12-01 02:14

hejsa. Jeg har engang set at man kan tag den lodrette streng <hr>
og sætte borderen eller sådan noget til 1 så den bliver en hel
sort lige steg.
Er der nogen der kunne sige mig hvordan den kode ser ud helt
præcis.
Jeg har prøvet med denne kode <hr border="1"> men den virker
ikke.
På forhånd tak
Emil Devantie.

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Peter Brodersen

Dato : 28-12-01 02:19

On Fri, 28 Dec 2001 01:13:55 +0000 (UTC), Emil Devantie
<admin@novellen.dk> wrote:

>Jeg har engang set at man kan tag den lodrette streng <hr>
>og sætte borderen eller sådan noget til 1 så den bliver en hel
>sort lige steg.

Du kan sætte size=1, og evt. tilhøje noshade, fx:

<hr size=1 noshade>

.... som en HTML-løsning. Dertil kan man prøve at hælde en farve på,
men det er noget browserspecifik kode, der ikke har noget med HTML at
gøre.

Alternativt kan man blot lave et 1x1-gifbillede af en sort prik - og
så lave et IMG og strække den vha. WIDTH.

Stregen er i øvrigt vandret :)

--
- Peter Brodersen
24 Days of Crashmas - julekalender:

Fra : Jonas Voss

Dato : 28-12-01 03:45

Emil Devantie <admin@novellen.dk> wrote:

> Er der nogen der kunne sige mig hvordan den kode ser ud helt
> præcis.

Brug css istedet.

Pil lidt ved width for at få den til at passe til dit formål

--
//Jonas @ 55.7,12.5 | <http://verture.net/>