Saga er ..... ;o)
Fra : Ann K

Dato : 28-12-01 00:37

Hejsa.
Tja - jeg tror at min dejlige hustyran er blevet ramt af en "Altzheimer
Light"... I hvert fald er hun blevet social!
Hun er begyndt at dele sin mad med Dise (vores lille hund)!
Op i vindueskarmen, hvor hendes skål står... tage en mundfuld mad... ned
i benenden af sengen... spytte foderet ud lige foran Dise... tilbage
igen... gentages 3 - 4 gange
Saga har ellers altid vogtet sin mad som en løve... Fx tør vores store
hund ganske enkelt ikke at spise af Sagas skål (hvis der skulle være
"uspiselige" rester) - hunden har meget dårlige erfaringer med dette...
det gør ONDT at blive udsat for hendes sømpose!
Og foderet er det sædvanlige... dvs en blanding af Hills og RC (Sagas
yndlings)

Nå, men som Denise altid siger "Katte er underlige!"... jeg tror at jeg
vil melde mig ind i hendes fanklub... Hun har jo ret! *sss*

Mvh Ann

Fra : Jette

Dato : 28-12-01 01:37

"Ann K" skrev:
[klip]
> [...]
> igen... gentages 3 - 4 gange
> Saga har ellers altid vogtet sin mad som en løve...

Hunden må jo have gjort et eller andet godt for katten, som nu bliver
belønnet

Mvh. Jette

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 28-12-01 02:10

> Tja - jeg tror at min dejlige hustyran er blevet ramt af en "Altzheimer
> Light"... I hvert fald er hun blevet social!

*Sprutgrin!*
Altså, navnesøster, du kan ikke være bekendt at få mig til at vække
kattene med mine underlige lyde kl. 2 om natten... for ikke at tale om
overboen *undertrykt fnis*
Mon du skulle fortsætte Sagas saga? der er jo helt klart flere
overraskelser i damen )

Mange hilsner fra Ann R

Fra : Kate

Dato : 28-12-01 12:28

Haha, Ann. Sådan er det åbenbart med de kære kræ. De elsker at
overraske os
Gad vidst om Saga har besluttet sig for at Dise, det evige barn,
trænger til en mor
--
Kate

Fjern noget fra adressen ved privat svar.

Fra : Claus Daugbjerg

Dato : 28-12-01 20:00

Hej Ann

<klip>
> Nå, men som Denise altid siger "Katte er underlige!"... jeg tror at jeg
> vil melde mig ind i hendes fanklub... Hun har jo ret! *sss*

Juhu, egen fanklub.
Men godt endnu engang at få bekræftet, at det ikke kun er mine katte der er
underlige,
og at det jo ikke har noget med "forældrene" at gøre, for så ville Sage jo
absolut ikke
være underlig, smiske smiske
Godt nytår til jer alle - To 2-benede og er det Fem 4-benede.
Hilsen Denise

Fra : Ann K

Dato : 29-12-01 01:01

Hejsa.
Ja, Saga er sær!!! En ægte kat
Først troede jeg at hendes affodring af Dise var en fejl... forstået på
den måde at hun simpelthen var kommet til at tabe maden ned i sengen og
Dise så lynhurtigt havde snuppet "guffet"... Men næ - hun fodrer vovsen
hver aften
Jeg kan ikke tro at Dise har gjort noget som helst, der kan have fået
Saga til at mene at hun havde brug for en Mor... faktisk har Saga
nærmest ignoreret kræet, lige siden vi fik hende for over 1 år siden...
Og helt ærligt - jeg har afgjort IKKE lyst til at lade Saga opdrage for
meget på Dise... Den lille vovse er dominant nok i forvejen )) Vi har
ikke brug for to hustyranner her i huset *sss*
Mvh Ann

Fra : Trine Piltoft

Dato : 29-12-01 11:00

> Nå, men som Denise altid siger "Katte er underlige!"... jeg tror at
jeg
> vil melde mig ind i hendes fanklub... Hun har jo ret! *sss*

Give hunden mad - ja så har man hørt den med. De fleste af mine ville
ihvertfald ikke dele deres mad med nogen som helst, det er de simpelthen
alt for grådige til :0)
Morsomt er det ihvertfald - spændende om det er noget hun bliver ved
med.

Hilsen Trine P.