Flyver logo fra 3310
Fra : Michael Jensen

Dato : 27-12-01 23:32

Hej NG

Jeg har været på udkig efter den lille flyver fra 33xx til min 8310 kan man
evt sende den dertil eller findes den på mobital.dk??

/Mic

Fra : Tina

Dato : 28-12-01 07:47

"Michael Jensen" <mic@inbound.dk> skrev i
> Hej NG
>
> Jeg har været på udkig efter den lille flyver fra 33xx til min 8310 kan
man
> evt sende den dertil eller findes den på mobital.dk??

?

Flyver?

Tina

Fra : Michael Jensen

Dato : 28-12-01 19:49

Det er den lille pauseskærm flyver der findes på 33xx

/Mic

Tina <misstina_dk@hotmail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:OHTW7.168$0X4.403679335@news.orangenet.dk...

Fra : Tina

Dato : 28-12-01 21:25

> Det er den lille pauseskærm flyver der findes på 33xx

Da det kun er logoer, gruppelogoer, billedbeskeder og ringetoner man kan
sende til sin mobil, tror jeg, du må opgive at få fat i en
pauseskærms-flyver til din mobil, hvis den ikke i forvejen har det.

Tina

Fra : Hansen

Dato : 29-12-01 10:33

"Tina" <misstina_dk@hotmail.com> wrote in message

> [...]
> sende til sin mobil, tror jeg, du må opgive at få fat i en
> pauseskærms-flyver til din mobil, hvis den ikke i forvejen har det.

Send en billedbesked med flyveren til 8310'eren.

Alle de billeder, der kan bruges som pauseskærm på 3310, ligger under
beskeder --> billedbeskeder.

--

Hansen

To reply, remove NOSPAM in email.