Navn i display på mobilen
Fra : Flemming

Dato : 27-12-01 23:06

Hej

Når jeg modtager opkald fra en bestemt sælger på min firma tlf. (6210)
kommer hans navn til syne i stedet for nummeret som normalt. Hvordan kan
dette lade sige gøre ?, og nej, jeg har ham ikke i min tlf. bog på tlf.

Mvh. Flemming

Fra : Lasse Rønlev

Dato : 27-12-01 23:20

> Når jeg modtager opkald fra en bestemt sælger på min firma tlf. (6210)
> kommer hans navn til syne i stedet for nummeret som normalt. Hvordan kan
> dette lade sige gøre ?, og nej, jeg har ham ikke i min tlf. bog på tlf.

Det kan IKKE lade sig gøre (Eller jeg har i hvert fald aldrig nogensinde
hørt om det eller set det)
Er du sikker på at han ikke er i SIM-hukommelsen? (Eller i
telefonhukkommelsen, hvis du allerede bruger SIM-hukommelsen=

Tryk NAVNE - VALG - HUKOMMELSE I BRUG - skift til den der ikke er valgt.
Gå nu ind i telefonbogen som du plejer, og se om ikke ham din gut han står
derinde...

Med venlig hilsen
Lasse Rønlev

--
_/) Lasse Rønlev (\_
´`´`´`´`´`´`´`´`´`´`´`´`´`´`´`´`´`´`´`´`´`´`´`´`´`

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 27-12-01 23:33

"Lasse Rønlev" <r@pc.dk> skrev i en meddelelse

> Det kan IKKE lade sig gøre (Eller jeg har i hvert fald aldrig
nogensinde
> hørt om det eller set det)

Det kan jo være en udvidet Vis nummer Fuktion, alla Udvidet nummervisning
med ISDN. Hvor man kan se navn og adresse, fra modparten....

Fra : Flemming

Dato : 27-12-01 23:39

"Lasse Rønlev" <r@pc.dk> wrote in message news:a0g6q9$r12$1@sunsite.dk...

> [...]
> Gå nu ind i telefonbogen som du plejer, og se om ikke ham din gut han står

Jamen hov, der var jo mange derinde (også sælgeren , hvorfor bliver de
ikke vist i den normale liste ? Eller rettere, kan man ikke få alle navne
vist i en samlet liste ?

Mvh. Flemming

Fra : Lasse Rønlev

Dato : 27-12-01 23:54

Nej det kan du ikke! - Man kan kun bruge een hukommelse ad gangen!
Men du kan kopiere alle dem fra SIM-hukommelsen ind i TELEFON-hukommelsen.

Det gøres ved at trykke VALG - KOPIER - FRA SIM-KORT TIL TELEFON

Derved kopierer du alle navne fra SIM-kortet over i telefonhukommelsen.
Derefter går du ind i VALG - VALG AF HUKOMMELSE og vælger
telefonhukommelsen.
Du har nu fået samlet alle navne i telefonhukommelsen!

Så let som ingenting

Håber dette løser problemet - Godt nytår

/Lasse

--
_/) Lasse Rønlev (\_
´`´`´`´`´`´`´`´`´`´`´`´`´`´`´`´`´`´`´`´`´`´`´`´`´`

Fra : Flemming

Dato : 28-12-01 13:55

"Lasse Rønlev" <r@pc.dk> wrote in message news:a0g8p6$1lf$1@sunsite.dk...
> [...]
> telefonhukommelsen.
> Du har nu fået samlet alle navne i telefonhukommelsen!

Ja, hvis man lige ved hvad man skal gøre... Takker !

> Håber dette løser problemet - Godt nytår

Tak i lige måde...

Mvh. Flemming

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 28-12-01 00:21

Flemming skrev:

>Jamen hov, der var jo mange derinde (også sælgeren , hvorfor bliver de
>ikke vist i den normale liste ? Eller rettere, kan man ikke få alle navne
>vist i en samlet liste ?

Desværre ikke, du må vælge enten den ene eller den anden hukommelse.
Jeg så at på 8310 kan man vælge begge samtidigt - ganske smart.

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Fjern SIM-låsen fra din mobiltelefon: http://www.simlock.dk/
Nye lavere priser fra 3. december, mange penge at spare.

Fra : schutz.dk

Dato : 28-12-01 02:09

"Flemming" <Flemming@hottmail.com> wrote in message

> [...]
>
> Jamen hov, der var jo mange derinde (også sælgeren , hvorfor bliver de
> ikke vist i den normale liste ? Eller rettere, kan man ikke få alle navne

På min 8210 bliver alle navne (både dem der ligger i telefonens hukommelse
og på simkortet) da ihvertfald vist i min telefonbog, når jeg scroller ned
igennem den.......

-Jacob

Fra : Lasse Rønlev

Dato : 29-12-01 12:37

> På min 8210 bliver alle navne (både dem der ligger i telefonens hukommelse
> og på simkortet) da ihvertfald vist i min telefonbog, når jeg scroller ned
> igennem den.......

Jeps - Men din 8210 kan heller ikke gemme flere numre pr. navn - Det kan de
andre!

Men de kan kun gemme flere numre pr. navn på telefonhukommelsen - SIMkortet
understøtter det ikke. Derfor er hukommelserne delt op...

/Lasse

--
_/) Lasse Rønlev (\_