Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Vinterbillede
Fra : Karsten Olesen

Dato : 27-12-01 23:08

Jeg har taget et enkelt vinterbillede.
Kan ses på dk.binaer.

Det er taget uden blitz, og er umanipuleret.
Olympus C-830L. 1.3 MP.
Svær at holde stille i mørket pga. længere lukkertid:,o/

MVH

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 27-12-01 23:31

Karsten Olesen wrote:

> Jeg har taget et enkelt vinterbillede.
> Kan ses på dk.binaer.

Ku du ikke gøre dig den ulejlighed, at oplyse Message-ID til det
pågældne inlæg, der er nok mange der som mig ikke vil abonnere på de
binaere grupper, blot fordi der ind i mellem er bruger i denne gruppe,
som poster et billede.

Message-ID'et til dit indlæg er <news:a0g5t5$lni$1@news.cybercity.dk>
bemærk at jeg manuelt har indsat "news:", det gør at det bliver klikbart
som et link i alle newsreadere.

Fra : Karsten Olesen

Dato : 27-12-01 23:33

> [...]
> pågældne inlæg, der er nok mange der som mig ikke vil abonnere på de
> binaere grupper, blot fordi der ind i mellem er bruger i denne gruppe,
*********************

Jeg plejer blot at gå i den af fotografen nævnte gruppe,
og klikke på samme emne, i mit tilfælde "vinterbillede".

Det andet virker besværligt for en newbie..synes jeg..

MVH

PS: Jeg kan godt se, at bybrønden er placeret uheldigt i forhold
til den gennemgående vej..;o/

Fra : Jan Boegh

Dato : 28-12-01 11:34

"Karsten Olesen" <gakke@email.dk> wrote in message

> Jeg plejer blot at gå i den af fotografen nævnte gruppe,
> og klikke på samme emne, i mit tilfælde "vinterbillede".
>
> Det andet virker besværligt for en newbie..synes jeg..

Hvis du synes at det er for svært, så åbn dit eget indlæg i
binærgruppen og lav et svar. Brug så kopifunktionen på den
henvisning der vises øverst i svaret - i dette tilfælde
og sæt det så ind i den meddelelse, hvor du annoncerer
dit billede i binærgruppen.
Så er det ikke for svært for en newbie

mvh
Jan