Ny her! :-)
Fra : Camilla Baird

Dato : 27-12-01 21:54

Hej alle!
Jeg har læst lidt her og er blevet anbefalet varmt at være med - så nu
er jeg her (på en Mac og med den nyeste Netscape). Jeg glæder mig meget
til at lære jer alle at kende og til at overbevise jer alle om at
Koraten er den eneste kat i verden. I kan begynde med at besøge min
hjemmeside - Primprau's Korater http://www.korat.dk - og fortælle mig
hvad I synes. Jeg tager gerne imod konstruktiv kritik og inspiration til
nye sider for eksempel.
mvh Camilla Baird, Primprau's Korater

Fra : Jette

Dato : 27-12-01 23:53

"Camilla Baird" skrev:
> [...]
> hjemmeside - Primprau's Korater http://www.korat.dk - og fortælle mig
> hvad I synes. Jeg tager gerne imod konstruktiv kritik og inspiration til

Hej Camilla

Hjertelig velkommen herfra til dig og koraterne Jeg har ikke det
fjerneste forstand på racekatte (er selv nybagt indehaver af to helt
almindelige huskatte af tvivlsom oprindelse, hi!), så det er nok ikke herfra
du får den store inspiration til indholdet på din hjemmeside

Vi er jo en broget forsamling herinde, men vi katte-ejere har jo alligevel
en hel del tilfældes ... og jeg kan derfor kun tilslutte mig dem der varmt
har anbefalet denne nyhedsgruppe. Jeg har selv kun været med en lille måned,
men har allerede haft stor glæde af at følge med her. Det er ene og alene
nyhedsgruppen der har bestemt at vi skulle have to katte i stedet for én, og
mine misser kan også takke NG'en for at de har et klatretræ (vi anede ikke
at sådan noget eksisterer).

Én ting er stensikker... vi tager ikke nogen store beslutninger i
forbindelse med vores misser uden at have gruppen med på råd, hi! ... og så
er der jo også alle de små sjove katte-historier der af og til dukker op
herinde og bringer smilet frem

Mvh. Jette

Fra : Ann K

Dato : 28-12-01 00:13

Hej Camilla.
Velkommen til!
Og du må da for min skyld gerne fortælle mere om koraten herinde... men
du for ligegodt aldrig overbevist mig om at sådan en lille spinkel
korthåret mittekat skulle være dejligere end mit brogede udvalg af
skovkatte (blanding såvel som raceren), huskat og ½ perser *sss*
Har lige taget et hurtigt kig på din hjemmeside... Flot! og
informativ....

Mvh Ann

Fra : Nina El Falaki

Dato : 28-12-01 01:26

Hej Camilla

Velkommen til!

Jeg er sikker på, at alle meget gerne tager til Kokkedal til det næste
kattetræf, bare sig til når det passer dig, hihi Vi plejer at være en 8 - 12
stykker, men folk sidder gerne på gulvet.

--
Nina El Falaki
Feca Somali & Bengal Cats

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 28-12-01 02:23

> [...]
> kattetræf, bare sig til når det passer dig, hihi Vi plejer at være en 8 - 12
> stykker, men folk sidder gerne på gulvet.

Øhm, Nina - tror du vi bør forskrække den stakkels Camilla sådan lige
fra starten

Hej Camilla

Også velkommen herfra
Vi er ganske hyggelige, når man lærer os at kende

Mange hilsner fra Ann R (Mac, Netscape 6.2 - og 2 siamesere, der regerer
hjemmet med blid, men effektiv pote )

Fra : Nina El Falaki

Dato : 28-12-01 04:38

Hej Ann

Japp, jeg kender Camilla, og hun vil bare tro jeg er syg, hvis jeg ikke
fyrer sådan noget af, hihi

--
Nina El Falaki
Feca Somali & Bengal Cats

Fra : Camilla Baird

Dato : 28-12-01 05:23

Nemlig. forøvrigt er jeg ikke så nem at forskrække - jeg vil meget gerne se
jer her, men det kunne måske være rart at kende jer lidt bedre først.
Hvor ofte mødes I? hvilken ugedag? hvordan er jeres møder - med mad og drikke?
sammenskudsgilder? kaffe/kage? Eller er der ingen faste rammer - værten
bestemmer fra gang til gang?
mvh Camilla

PS! Hvordan får I jeres "signaturer" med her?

--
Posted from 0x503e01ac.albnxx9.adsl.tele.dk [80.62.1.172]

Fra : Nina El Falaki

Dato : 28-12-01 09:46

Hej Camilla

> Nemlig. forøvrigt er jeg ikke så nem at forskrække - jeg vil meget
gerne se
> jer her, men det kunne måske være rart at kende jer lidt bedre først.

Du kender allerede 2 af os, mig og Camilla Sharff, måske flere.

> Hvor ofte mødes I?

Ca. 1 gang om måneden, somme tider går der længere imellem.

>hvilken ugedag?

Mest fredag, så folk ikke skal tidligt op næste dag.

>hvordan er jeres møder - med mad og drikke?

Kaffe,Te og kage, evt. sodavand

> sammenskudsgilder?

Somme tider tager en en hjemmebagt kage med, en tager altid cola og chips
med.

>Eller er der ingen faste rammer - værten
> bestemmer fra gang til gang?

Værten bestemmer, det vigtigste er at hygge sig sammen. Vi er gerne 10
kvinder, der snakker i munden på hinanden og har det herligt. Lige noget for
bluewhite, hihihi

> PS! Hvordan får I jeres "signaturer" med her?

I Outlook går du ind i Funktioner - Indstillinger - Signatur

--
Nina El Falaki
Feca Somali & Bengal Cats

Fra : Camilla Baird

Dato : 28-12-01 09:55

Det lyder da hyggeligt. Jeg skal snakke med min kære husbond om sagen... De
næste par måneder er allerede ganske bookede, så vi skal lige finde en dato...
Vi vil da også gerne komme til et par træf først og lære jer lidt bedre at
kende først.
Jeg bruger ikke Outlook, så jeg kan ikke få min signatur med?
mvh Camilla

Fra : Kate

Dato : 28-12-01 12:24

Hej Camilla

Også et velkommen herfra. Dejlige misser, men hvilken mis er ikke
dejlig
Victor er huskat, ikk'? var han din første kat?

> Jeg bruger ikke Outlook, så jeg kan ikke få min signatur med?
> mvh Camilla
> Primprau's Korater http://www.korat.dk

Jeg ved det kan lade sig gøre i netscape for da jeg brugte netscape
havde jeg da en signatur, men tror du jeg kan komme i tanke om hvordan
lige nu

--
Kate

Fjern noget fra adressen ved privat svar.

Fra : Camilla Baird

Dato : 28-12-01 12:50

Ja, Victor var huskat - min første kat. Uden ham var jeg alfrid kommet ind i
racekatteverdenen. Kitty, min anden kat - min første Korat, er nu 10 år - hun
troves fint selvom hun har lidt astma - lige nu fanger hun sin hale oven på min
skærm...
Camilla

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 28-12-01 14:03

> [...]
> bestemmer fra gang til gang?
> mvh Camilla
>
> PS! Hvordan får I jeres "signaturer" med her?

OK, så er jeg mere rolig
Vi har ikke rigtig faste rammer. Vi inviterer når "ånden kommer over
os", og så er det som regel meget uformelt: noget kaffe, noget kage,
nogle chips, nogle sodavand'er
Jeg er osse begyndt at bruge Netscape for ganske nylig, og jeg har
heller ikke fundet ud af at få den til at vise signaturen. Man kan godt
nok taste en signatur ind i "Mail & Newsgroup accounts settings" - men
den kommer ikke med Så jeg skriver den pt. selv...

Mange hilsner fra Ann R, Donna & Ditte
Donna & Dittes katteside: http:// www.geocities.com/ann_rudbeck

Fra : Claus Daugbjerg

Dato : 28-12-01 20:11

Hej Camilla
Også velkommen herfra. Camilla er godt nok et populært navn, nu har vi
vist 5-7 stk. herinde der hedder det.
Hihi, jeg tror da heller ikke jeg har noget mod at komme til Kokkedal
(hvor f..... ligger det iøvrigt) - hvis chancen er en "Korat-kat-nusser".
Hilsen Denise

Fra : Camilla Baird

Dato : 28-12-01 21:16

Kokkedal er i Nordsjælland - "whisky bæltet" du ved .
Min mand (I kender ham som Blue & White eller Niels Ptere tror jeg) og jeg har
til sammen 10 katte - jeg har Korater, min mand har Russian Blue (og en enkelt
hvid British Shorthair).
mvh Camilla

Fra : Claus Daugbjerg

Dato : 28-12-01 21:40

Hej Camilla
Ok, så er jeg med, ja Blue & White (Niels Peter) har jo været med her fra
starten
Hilsen Denise

Fra : Camilla Scharff

Dato : 29-12-01 00:15

Hej Camilla

Velkommen til! Det var du længe om hva´? Jeg mener, NP har jo været her
lææænge, og jeg tænkte faktisk også på, hvor længe han kunne holde ng'en
"hemmelig" for dig )

Vi ses på udstilling

Mvh. Camilla
--
Camischa's burmesere
http://www.burmese.dk

Fra : Birgitte

Dato : 29-12-01 15:03

Hej Camilla
Velkommen på NG
Håber du bliver glad for at være her.
Vi er mange der benytter os af muligheden for opbakning, råd og vejledning
samt en trøstende skulder.
Missehilsner fra Birgitte
www.truetrust.dk

---