Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Kamera Tilbud.
Fra : KlogeÅge

Dato : 27-12-01 21:37

Hej Alle.

Nu der er Januar udsalg, skulle der så ikke være nogen der har set,
et KANON godt tilbud på et digital kamera. ???

Mærke er næsten lige meget.

Der må være nogle KANON tilbud nogle steder.

Pris ca. 3000 - 4000 kr. min. 2 mega pixel.

Mvh. KlogeÅge

Fra : Erik Christensen

Dato : 27-12-01 23:46

"KlogeÅge" <Permoje@adslhome.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Mærke er næsten lige meget.
>
> Der må være nogle KANON tilbud nogle steder.
>
> Pris ca. 3000 - 4000 kr. min. 2 mega pixel.

Her er et, tilsyneladende med helt nye komprimerings teknikker:

http://shop-server.dk/

3.3 Mpixel til kr.1398
Der medfølger et 16Mb kort der kan rumme 180 billeder!!!
Billedformatet er 1280x960!!!

Personligt ville jeg nok vælge et CANON tilbud, det ved man hvad er..

Mvh
Erik
Ixus + G2

Fra : Søren Bargmann

Dato : 28-12-01 23:50

Se mit svar under tråden "nogen der kender Trust FamilyC@m 500 digikam??"

/Søren

Fra : Søren Bargmann

Dato : 30-01-02 14:08

Hvordan får du 3.3 Megapixel ud af 1290x960????

Fra : Claus Smith - www.mo~

Dato : 30-01-02 17:23

"Søren Bargmann" <bargmann@mail.dk> wrote in message
> Hvordan får du 3.3 Megapixel ud af 1290x960????

det gad jeg også godt at vide......fordi så vil jeg have skiftet mit kamera
ud som levere i 1600x1200 og 2,1 mega omgående :)

Claus