PHP
Fra : Brian Elkjær

Dato : 27-12-01 20:50

Er der nogen som kender en side, som der kan forklarer mig noget om PHP
altså som amatør....
Jeg er lidt nysgerrige, men kan ikke finde noget.... Please er der en som
der kan hjælpe mig.

På forhånd tak.

MVH
Brian Elkjær

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 27-12-01 20:56

Thu, 27 Dec 2001 20:50:28 +0100, skrev "Brian Elkjær"
<Kelly_BB@Mail.Dk>:

>Er der nogen som kender en side, som der kan forklarer mig noget om PHP
>altså som amatør....

Prøv at spørg i news:dk.edb.internet.webdesign.serverside.php,
det er der du finder dem, der kender til php.

med venlig hilsen
Knud
--
Er du i tvivl om hvilken nyhedsgruppe, du skal bruge?
Du kan læse alt om de forskellige grupper på

Fra : john@boyschau.dk

Dato : 28-12-01 15:28

On Thu, 27 Dec 2001 20:50:28 +0100, "Brian Elkjær" <Kelly_BB@Mail.Dk>
wrote:

>Jeg er lidt nysgerrige, men kan ikke finde noget.... Please er der en som
>der kan hjælpe mig.

The PHP Group can be contacted via Email at group@php.net.

For more information on the PHP Group and the PHP project,
please see <http://www.php.net>.

--
Yours Sincerely : John Boyschau
webmaster@boyschau.dk - webmaster@haslev-data.dk