Skærme
Fijala 3554
CTX PR960F
Fra : Freeloader

Dato : 27-12-01 20:21

Jeg skal have en ny skærm. Jeg har kigget lidt på Sonys, men er blevet
advaret mod modlellerne under G420 (det skal være en 19"), så jeg har i
stedet kastet mig over CTX PR960F. Er der nogen der har erfaringer med
denne. Jeg kender overhovedet ikke mærket, men det betyder meget for mig at
jeg kan købe den her i Aalborg, da jeg er træt af at sende ting frem og
tilbage når de går itu. Med mindre der er nogen der har skræk historier tror
jeg det skal være den!

Freeloader

Fra : Ukendt

Dato : 29-12-01 15:38

On Thu, 27 Dec 2001 20:20:45 +0100, "Freeloader"
<freeloader2k@NOSPAMhotmail.com> wrote:

> [...]
>tilbage når de går itu. Med mindre der er nogen der har skræk historier tror

Jeg købte skærmen i november og er rimelig tilfreds. Jeg gik efter en
trinitron skærm, der ikke var alt for dyr og her var CTX skærmen et
oplagt valg. Skærmen bruger Sonys FD trinitron billedrør, har BNC
tilslutning og kan fungere som USB hub. Den har fået flere gode tests
i udlandet - se f.eks.

http://www.ctxintl.com/news/awards_2000.htm

http://www.neoseeker.com/Hardware/Products/CTX_PR690F/

http://www.pcadvisor.co.uk/reviews/hardware/index.cfm/action/view/id/363

Skærmbilledet er rigtig skarpt og klart bedre end på min gamle Sony
skærm.

/Dennis

Fra : Freeloader

Dato : 29-12-01 18:22

<Dennis Birch> wrote in message
> [...]
>
> http://www.pcadvisor.co.uk/reviews/hardware/index.cfm/action/view/id/363
>
> Skærmbilledet er rigtig skarpt og klart bedre end på min gamle Sony

Tak skal du ha'. Jeg har lige bestilt en.

Fra : Glenn [Odense]

Dato : 29-12-01 20:15

"Freeloader" <freeloader2k@NOSPAMhotmail.com> skrev i en meddelelse

> <Dennis Birch> wrote in message

> Tak skal du ha'. Jeg har lige bestilt en.

Nu blev jeg også en smule interesseret. Kan den køre 1280x960? det er ikke
alle der kan

Fra : Ukendt

Dato : 30-12-01 15:26

On Sat, 29 Dec 2001 20:14:49 +0100, "Glenn [Odense]" <corbin@ofir.dk>
wrote:

>"Freeloader" <freeloader2k@NOSPAMhotmail.com> skrev i en meddelelse

>Nu blev jeg også en smule interesseret. Kan den køre 1280x960? det er ikke
>alle der kan

Det kan den godt.

/Dennis

Fra : Glenn [Odense]

Dato : 02-01-02 21:54

> Det kan den godt.
>
> /Dennis

Så er jeg klar til at købe. Er der andre end Akademisk Datasalg,
som forhandler dem?

Mvh Glenn

Fra : Jonathan

Dato : 08-01-02 11:53

Den har fået en del gode andmeldeleser, men der er også mange der melder om
problemer med bl.a. konvergens!

Jeg har læst en del anmeldelser og er kommet til den konklusion at det dyre
billedrør har haft den konsekvens at de ikke har prioriteret elektronikken!

Jeg står også og skal til at købe en ny 19" og jeg står imellem en CTX og en
Samsung 959NF.
Samsung er dog kendt for at lave meget god elektronik!