Telmore: Fjernelse af SMS-kvitt
Fra : Hans Pedersen

Dato : 27-12-01 19:51

Det irriterer mig lidt, at jeg hver gang får en SMS retur som
kvittering på en afsendt SMS. Jeg er en ellers meget tilfreds kunde
hos Telmore.

Kan jeg ikke slå det fra?

Hans Pedersen
http://h2ns.dk | ICQ: 9178476

Fra : **TRADS**

Dato : 27-12-01 20:24

Du kan IKKE slå det fra..Det er noget tcd har bestemt
Men du kan foran beskeden trykke *1#
Så får du ikke tilbage meldningen.

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 27-12-01 23:19

**TRADS** skrev:

>Du kan IKKE slå det fra..Det er noget tcd har bestemt

Det tror jeg nu ikke. Det SMS-system TDC har indkøbt/bruger
understøtter blot ikke standarden for at slå det til/fra.

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Fjern SIM-låsen fra din mobiltelefon: http://www.simlock.dk/
Nye lavere priser fra 3. december, mange penge at spare.

Fra : **TRADS**

Dato : 27-12-01 23:22

Nåå jaaa
Men resultatet er jo det samme..ik ??

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 28-12-01 00:20

**TRADS** skrev:

>Nåå jaaa
>Men resultatet er jo det samme..ik ??

Njoah... Det ville svare til at sige at disse to sætninger er det
samme:

1)"Den gamle manden sov stille ind"
2)"Den gamle mand blev tæsket ihjel med rustne spader af 12 unge fyre"

Resultatet er jo det samme - manden er død.

PS. Kan jeg få dig til at skrive _under_ det du svarer på?

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Læs om citatteknik: http://usenet.dk/netikette/citatteknik.html
Hvilken gruppe du skal vælge? Se http://www.usenet.dk/grupper.pl

Fra : Mickey

Dato : 28-12-01 02:15

> Det tror jeg nu ikke. Det SMS-system TDC har indkøbt/bruger
> understøtter blot ikke standarden for at slå det til/fra.

men TDC har selv bestemt hvilket system de vil bruge (har hørt det er
Ericsson) og har derfor indirekte bestemt at SMS kviteringer ikke kan slåes
fra! ;)

--
|-|$235-|)k - Mickey - Eko sum lapis
Problemer med forbindelsen ?

Fra : BSK390

Dato : 28-12-01 10:56

Jo, hvis du har en Nokia 9210 oplever du ikke problemet