Foto
IBM760 5420
Teil 3020
casio Qv-10a software Dig.kamera
Fra : søren poulsen

Dato : 27-12-01 19:40

hej
sidder der en her i denne gruppe der skulle ligge inde med softwaren til et
casio Qv10a dig. kamera som vil maile en kopi til mig
min disk 2 er gået i stykker
evt et link til hvor jeg kan hente softwaren
på forhånd tak

søren poulsen
smeden32@mail.dk

Fra : Tommy Helgevold

Dato : 27-12-01 22:25

Det er rigtig svært at finde på nettet - Casio har ikke engang support på
det kamera lengere.....meeeeeen jeg fandt noget der muligvis har din
interesse:

Tjek lige ftp-siten:

ftp://ftp.itojun.org/pub/digi-cam/

Og klik på QV10 (for andre Casio ejere...som læser dette) er der også
utilities for jer der inde.....Leech while you can

Tommy Helgevold
http://www.qsl.net/oz4kid

Fra : søren poulsen

Dato : 28-12-01 10:01

"Tommy Helgevold" <tommyhe@e-m*nospam*ail.dk> skrev i en meddelelse
> Det er rigtig svært at finde på nettet - Casio har ikke engang support på
> det kamera lengere.....meeeeeen jeg fandt noget der muligvis har din
> [...]
hej igen
har været inde på www.casio.com og der kan man hvis man lader sig registrer
hente softwaren
tak til alle dem som har hjulpet

søren poulsen
smeden32@mail.dk

Fra : Queeni

Dato : 30-12-01 16:18

Hej Søren

Hvis du har været så heldig at finde den rigtig software til dit kamera, vil
du så ikke være sød at sende en kopi til mig eller det direkte link, jeg
syntes ikke jeg kan finde rundt på den side, der er link til og jeg har
mistet alt software til kameraet, så det er jo næsten ubrugeligt uden.

Mvh.

Lizzie

Fra : søren poulsen

Dato : 30-12-01 22:08

"Queeni" <lizzie@fjern.dette.stenfeldt.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> syntes ikke jeg kan finde rundt på den side, der er link til og jeg har
> mistet alt software til kameraet, så det er jo næsten ubrugeligt uden.

http://www.casio.com/support/index.cfm?page=/support/Software/DigImgSoftware
..htm her er softwaren men har sendt det til dig pr.mail
--
søren poulsen
smeden32@mail.dk>