Fjerne makro helt i Excel 2000
Fra : Henning Jensen

Dato : 27-12-01 16:34

Hvordan fjerne man de sidste spor af en makro i Excel?

Efter at have slettet selve makroen kommer der stadig advarsler når
regnearket åbnes. Der ligger tilsyneladende nogle rester af at der har
været en makro?

(Jeg er ikke interesseret i at fjerne advarslen om virus for at der er
makro i regneark mv. men fjerne sporerne / makroen helt)

Hilsen

Henning
Fjern REMOVE i E-mail: hREMOVEjen@post4.tele.dk.

Fra : Harald Staff

Dato : 27-12-01 18:46

Hei Henning

Fjern selve modulen makroen boede i.

HTH. Beste hilsen Harald

Fra : Henning Jensen

Dato : 28-12-01 10:16

Hej Harald,

Tak, det var lige det der skulle til - selv om det var lidt svært, at
gætte hvor den selttede makro havde hørt til )

Men ved at lave et nyt ark med makro i kunne jeg i Modules
højre-klikke på modul1 og "remove modul".

Med venlig hilsen

Henning.