Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Smartmedia i 5.0V ??
Fra : Just me

Dato : 27-12-01 15:23

Hej med jer !

Jeg har et lille problem som jeg vil håbe at nogen vil hjælpe mig med.

Jeg har et Minolta Dimage V digital kamera med et 2MB smartmedia kort. Dette
kort er til 5.0V, men nu hvor jeg ønsker at købe noget mere kapacitet kan
jeg kun finde Smartmedia kort til 3,3V (32MB)........

Ved du hvor jeg kan købe et kort af den "gamle" type, og hvad koster de ?

Venligst,
Lars

Fra : Peter Schrøder

Dato : 27-12-01 22:37

"Just me" skrev...
> [...]
> kort er til 5.0V, men nu hvor jeg ønsker at købe noget mere kapacitet kan
> jeg kun finde Smartmedia kort til 3,3V (32MB)........

Jeg tror desværre at du er en postgang for sent ude. 5V kort
fandtes i 2 og 4mb og var den første generations Smartmedia.
Foruden forskellen i Volt er hjørnet også klippet af i den forkerte side.
Fuji, Minolta og muligvis også Olympus anvendte disse kort
i deres første modeller, så du skal nok lede noget før du evt
finder en fotohandler som har nogle på lager.

Peter Schrøder
pschATmail1.stofanet.dk
replace AT with @ to reply

Fra : Peter Schrøder

Dato : 28-12-01 11:38

"Just me" skrev

> Ved du hvor jeg kan købe et kort af den "gamle" type, og hvad koster de ?

Hej Lars
Jeg ledte efter noget helt andet og fandt sg* et 2mb 5V kort.
Hvis du sender mig en kuvert med dit navn og adresse
samt returporto er det dit.
Du kan også hente det i Ølstykke.
Svar venligst på nedenstående email, hvis du er interesseret.

Peter Schrøder
pschATmail1.stofanet.dk
replace AT with @ to reply