Webcam script søges
Fra : A.I.

Dato : 27-12-01 15:11

Hejsa.(prøver igen)

Jeg søger noget hjælp til at få mit webcam ud på mit site, så de besøgende
kan se mig(synd for dem) når jeg er online.
Jeg er ikke helt klar over om et færdigt script kan gøre det eller om jeg
også skal bruge et program, men alt hjælp er prisværdigt.

Hilsen
Anders

PS. Gode link til scriptsider(Cut'n Paste) er også velkommen(men KUN hvis
der kan findes hjælp til mit problem der)

Fra : Dennis Thrysøe

Dato : 28-12-01 13:17

Jeg er ikke sikker på at denne gruppe er det rigtige sted at spørge.

Jeg kunne forestille mig at løsningen på problemet afhænger meget af
hvilket kamera der er tale om og hvilken operativ system/web server der
er tale om.

Hvis det er JavaScript du er på jagt efter er der en gruppe der hedder
noget med 'clientside', som nok er bedre til den slags.

-dennis

Fra : korsager1

Dato : 18-01-02 16:41

Hej!

Dette er en alletiders side med instruktioner til både streaming webcam
og ftp-upload webcam:

http://www.cedhart.ch/english/setup.htm

Jeg vil anbefale at du prøver at finde ver. 6.0 af webcam32, da det
vistnok ikke har helt de samme SW-begrænsninger som ver. 6.01.

Bemærk at der kan være problemer med at bøffe webcamsignal gennem en
router (fx. den fra Orange's ADSL Plus) fra en ADSL-forbindelser.

Venlig hilsen Bjarke

PS: Se eksempel på http://specialekam.korsager.org/

http://www.kandu.dk/