Godfarther triologien hvor er den billigst~
Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 27-12-01 14:53

Jeg har planer om at købe Godfarther trilogien på DVD, men hvor er den
egentlig billigst ? I M & M i Magasin i Lyngby koster den 600,- og
indeholder så 2 extra discs med materiale. Desværre var den udsolgt, men
kommer igen.

Har nogen set den billigere end det ?

By the way så var der rigtigt mange DVD titler til 99,- i M & M. )

--
Ciao Jesper )

http://www.gylling.net/

Fra : Jesper Winding

Dato : 27-12-01 15:26

Jeg gav 519kr. for min i Stereo Studiet - hvis du har sådan en i nærheden

--
-=JESPER=-
http://jespersunivers.dk

Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 02-01-02 20:31

Jesper Winding <jesperw@privat.dk> wrote:

> Jeg gav 519kr. for min i Stereo Studiet - hvis du har sådan en i nærheden
>
> --
> -=JESPER=-
> http://jespersunivers.dk

Hvor har du sådan en ?

Jeg bor i Hellerup lidt nord for København.

--
Ciao Jesper )

http://www.gylling.net/

Fra : Jesper Winding

Dato : 03-01-02 00:08

I Viborg såmænd

--
-=JESPER=-
http://home20.inet.tele.dk/jesperdvd/

Fra : Per Kristensen

Dato : 27-12-01 15:31

Proshop skal have 570kr for den, og så sender de den gratis hvis du betaler
med Dankort. Det tror jeg ikke du finder billigere.
http://www.proshop.dk/proshop/visprodukt.asp?id=7393805112164

Vil du vide mere om indholdet af boksen m.m. så læs evt. min anmeldelse
http://dvdtown.dk/reviewspec.asp?reviewid=308

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 27-12-01 16:07

On Thu, 27 Dec 2001 14:52:49 +0100, jesper@gylling.net (Jesper Haaber
Gylling) wrote:

> [...]
>egentlig billigst ? I M & M i Magasin i Lyngby koster den 600,- og
>indeholder så 2 extra discs med materiale. Desværre var den udsolgt, men

2 extra discs?? Den udgave kender jeg ikke. Jeg tror du har læst
forkert.

>Har nogen set den billigere end det ?

Det tror jeg ikke. Jeg gav 599,-

>By the way så var der rigtigt mange DVD titler til 99,- i M & M. )

Morten Bowman Hansen
bowman@stofanet.dk

Fra : T.Liljeberg

Dato : 27-12-01 16:40

On Thu, 27 Dec 2001 16:06:45 +0100, Morten Bowman Hansen
<bowman@mail1.stofanet.dk> wrote:

>2 extra discs?? Den udgave kender jeg ikke. Jeg tror du har læst
>forkert.

R1 udgaven, der sælges i USA indeholder svjh 5 discs.

Tom

--
No one ever won a war by dying for his country.
He won it by making the other poor dumb bastard

Fra : Kong Kent

Dato : 27-12-01 17:16

> R1 udgaven, der sælges i USA indeholder svjh 5 discs.

Det gør R2 udgaven da også

Men det er fordi Disc1 = Godfather. Disc2 *og* Disc3 = Godfather II. Disc4 =
Godfather III, og Disc5 = Bonus Materials. Det er altså fordi de 3 film i
alt fylder 4 skiver, og ikke kun 3. Det er nok dér nogle kan blive lidt
forvirrede. Iøvrigt en totalfed BOX. Jeg glæder mig til at høre Francis Ford
Coppolas commentary-track :)

--
Kent.
icq # 105788206

Fra : Per Kristensen

Dato : 28-12-01 08:47

Der er nogle rigtig gode dokumentar programmer med. Der oplyses bl.a. at
studiet ikke ville have Al Pacino i hovedrollen, men i stedet foreslog bl.a.
Robert Redford, Ryan O'Neill, Robert De Niro og Martin Sheen. Der ses også
prøvefilmning med De Niro og Sheen.

Fra : Peter B. Juul

Dato : 28-12-01 10:23

"Per Kristensen" <pzk@netbankmors.dk> writes:

> [...]
> Robert Redford, Ryan O'Neill, Robert De Niro og Martin Sheen. Der ses også

I dag tænker vi jo Godfather=Pacino, men faktisk tror jeg, at Sheen
havde været et godt valg.

--
Peter B. Juul, o.-.o "Har nogen lagt mærke til, hvordan de tre Back to the
The RockBear. ((^)) future-film hænger sammen? Det er helt vildt sejt, og