Fokus på vindue
Fra : Nick Christensen

Dato : 27-12-01 14:58

Gør dette tag kun at vindue popper til front, altså hvis man sidder og
surfer med flere browservinduer på engang?

Fra : Jakob Andersen

Dato : 27-12-01 17:47

"Nick Christensen" <dsl3327REMOVE@THISvip.cybercity.dk> wrote in message

Vi bliver nødt til at se mere, men jeg vil tror at dette "script" blot
flytter markøren til feltet p i formen p.

--
Jakob Andersen

Fra : Nick Christensen

Dato : 27-12-01 18:28

> Vi bliver nødt til at se mere, men jeg vil tror at dette "script" blot
> flytter markøren til feltet p i formen p.

Cuttede tagget fra www.yahoo.de . Men jeg søger som sagt en måde at få et
browservindue til at gøre sig som aktivt når man surfere med flere åbne
vinduer.

Fra : Stig Nygaard

Dato : 27-12-01 19:02

Hej Nick

Nick Christensen wrote:

> Cuttede tagget fra www.yahoo.de . Men jeg søger som sagt en måde at få et
> browservindue til at gøre sig som aktivt når man surfere med flere åbne
> vinduer.

Scriptet gør præcis hvad Jacob gættede på. Formularen på www.yahoo.de
hedder "f", og søge-feltet hedder "p" (det fremgår af name-attributterne
i koden).

Til dit formål kan du sikkert bruge <body onload="self.focus();">

Mvh. Stig
stig@rockland.dk
* Bedre (D)HTML ? --> http://www.rockland.dk/stig/upghtml.html *

Fra : Nick Christensen

Dato : 28-12-01 02:38

> Til dit formål kan du sikkert bruge <body onload="self.focus();">

Ahh yes yes, det er rigtigt. Mange tak.