unlock: N 3310 i RANDERS
Fra : **TRADS**

Dato : 27-12-01 14:25

Hvem kan det ??
Pris ??
Tid : NUUU

----------------------------
Dig fra Bøsbrovej må gerne svare - da jeg før har været ude ved dig.Men har
forlagt din e-mail.

--

Mailtoo:trads@get2net.dk

Henrik Olesen
Randers

ICQ 495957

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 27-12-01 14:50

**TRADS** skrev:

>Hvem kan det ?
>Pris ?

Handel hører til i dk.marked.privat.telefon.mobil
Brug venligst den gruppe - takker

Citat fra fundatsen for gruppen:
http://www.usenet.dk/grupper.pl?get=dk.teknik.telefoni.mobil.unlock
|Enhver form for køb/salg/bytte annoncering er uønsket, og
|henvises til markedsgrupperne. Såvel private som
|kommercielle reklamer er uønskede, og henvises til dk.marked.*

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Fjern SIM-låsen fra din mobiltelefon: http://www.simlock.dk/
Nye lavere priser fra 3. december, mange penge at spare.

Fra : Thomas Madsen

Dato : 27-12-01 23:41

Fra : Thomas Madsen

Dato : 27-12-01 23:39

Fra : helloo.dk

Dato : 28-01-02 19:50

Denne gruppe (.unlock) er ikke beregnet til handel, der
skal du altid bruge dk.marked.*
Helloo.dk Fra Århus
--
helloo.dk åbner alle Nokia telefoner for kun 75,- kr.
Se også www.helloo.dk

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 28-01-02 20:46

Følgende (sendt idag, d. 28. januar 2002) er et svar på et indlæg der
er sendt d. 27. december 2001:

>Denne gruppe (.unlock) er ikke beregnet til handel, der
>skal du altid bruge dk.marked.*

Du svarer på et indlæg der er over 1 måned gammelt, og øjeblikket
efter poster du selv et indlæg der ligner et handelsindlæg (som svar
på et andet indlæg der over 1 måned gammelt):

>Man kan sætte et datakabel på telefonen og finde sikkerhedskoden. Har du
>ikke selv et Datakabel kan du komme forbi mig i Århus eller sende den og jeg
>vil forsøge at finde den til dig.

Det holder vist ikke helt...

FUT: dk.admin.netmisbrug

venligst,